Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bweeeeh! Ik heb net mijn nieuwe draadloze hoofdtelefoon binnen die ik bij oneday.nl heb besteld.
Zowel mijn laptop als 2 telefoons kunnen dat ding niet vinden bij het pairen. Heeft iemand ervaring met dat ding?

Ik heb een Dell Studio 1735 met de Intel 370 BT module (2.1 + EDR, same as de koptelefoon)
Windows 7 met de nieuwste drivers voor BT van de Dell site

Ik kan op google geen moer vinden, lijkt wel of ik de enige ben met zo'n ding, behalve een paar tsjechen.
Op de MSI-site staat ook geen moer en oneday.nl heeft geen forum om lotgenoten te ontmoeten.

Heeft iemand zo'n ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
snif, helemaal niemand met zo'n onding? Dat word dan maar terugsturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor het nageslacht: problem solved. Je moest de aanknop 10 seconden ingedrukt houden, DAN pas gaat ie pairen. De lampjes moeten om en om en GEHEEL rood en blauw oplichten, niet de ene helft rood en de andere blauw...

Nog een tip: als windows eenmaal je apparaat heeft gevonden, dan zul je die niet nogmaals kunnen discoveren! Je moet dan in je bluetooth settings ergens in een lijstje van apparaten je device connecten!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm nu zelf ook. Dacht in eerste instantie dat de headset DOA was omdat er geen BT connectie kon worden gemaakt op drie telefoons. Je moet bij de eerste keer "pairen" met een ander BT apparaat de powerknop meer dan 10 seconden ingedrukt houden tot het lampje op de headset afwisselend rood en blauw gaat knipperen.

Headset werkt overigens niet onder Windows 7 x64, geen drivers.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:54:
Heb 'm nu zelf ook. Dacht in eerste instantie dat de headset DOA was omdat er geen BT connectie kon worden gemaakt op drie telefoons. Je moet bij de eerste keer "pairen" met een ander BT apparaat de powerknop meer dan 10 seconden ingedrukt houden tot het lampje op de headset afwisselend rood en blauw gaat knipperen.

Headset werkt overigens niet onder Windows 7 x64, geen drivers.
That's strange, want bij mij werkte die uiteindelijk wel in win7-64, zonder iets te hoeven installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg 'm alleen aan de praat met commerciële BlueSoleil drivers. Trial-versie biedt maximaal 2MB datatranser.

Edit: met Broadcom BT-drivers lukt het wel!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 100kb
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 20:38
Voor toekomstige gebruikers een aanvulling:

Ook ik bestelde een Syrenphone Whisper (voor mijn dochter) en had verbindingsproblemen ook als ik de knop langer dan 10 seconden vasthield. RMA aangemaakt, bericht gekregen dat hij inderdaad kapot was en een nieuwe toegezonden gekregen.

Dat exemplaar heeft (na het volledig opladen) ongeveer een half uur gefunctioneerd en is nu helemaal dood, ook als hij aan de laadstroom gelegd wordt.

Ik heb nu bij de tweede RMA aangeven dat we geen derde teleurstelling willen en dus liever een andere bluetooth stereo headset willen ontvangen.

Just because you're a certified paranoid does not mean there is no one after you

Pagina: 1