Ik ben vandaag begonnen met de herinstall van een 4 à 5 jaar oud laptopje van mijn vriendin.
Het is een Acer Travelmate 4102WLMI.
Ding was ontzettend traag geworden.
Nu ben ik op de Acer site gaan kijken en vond daar een VGA driver.
Via apparaatbeheer laat ik altijd ieder apparaat zijn eigen driver zoeken in de mapjes, nu ook dus. Apparaatbeheer vindt niets.
Dan maar via de setup van ati zelf, maar die geeft het volgende aan:
"Er zijn geen onderdelen gevonden die met de huidige hardware- en softwareconfiguratie kunnen worden geïnstalleerd. Controleer of u de vereiste hardware of software hebt."
Terwijl er toch degelijk een x700 in zit volgens alle specificaties.
Ik heb ook een soort legacy pakket afgehaald, maar dat hielp niet. Ook het bios geupdated, dat ging vlot via het pakketje wat ik van de acer support site kon afhalen..
Het is een Acer Travelmate 4102WLMI.
Ding was ontzettend traag geworden.
Nu ben ik op de Acer site gaan kijken en vond daar een VGA driver.
Via apparaatbeheer laat ik altijd ieder apparaat zijn eigen driver zoeken in de mapjes, nu ook dus. Apparaatbeheer vindt niets.
Dan maar via de setup van ati zelf, maar die geeft het volgende aan:
"Er zijn geen onderdelen gevonden die met de huidige hardware- en softwareconfiguratie kunnen worden geïnstalleerd. Controleer of u de vereiste hardware of software hebt."
Terwijl er toch degelijk een x700 in zit volgens alle specificaties.
Ik heb ook een soort legacy pakket afgehaald, maar dat hielp niet. Ook het bios geupdated, dat ging vlot via het pakketje wat ik van de acer support site kon afhalen..
[ Voor 11% gewijzigd door HyperBart op 19-02-2010 21:36 ]