Hallo,
Op dit moment ben ik druk bezig met het spelen van Battlefield Bad Company 2 MP DEMO op de ps3 met draadloos internet.
Ik word na ongeveer 5 minuten uit de server gegooid met een netwerk error. Ik blijf gewoon online op PSN, en in het gehele huis is er nog gewoon sprake van draadloos internet. Dit had ik ook met de demo van Battlefield Bad Company deel 1!
Hoe heb ik dit probleem opgelost?
Oplossing 1
In mijn router een dmz met een IP aangemaakt en dit IP gegeven aan mijn ps3.
Oplossing 2
In mijn router alle poorten opengezet vanaf 1 t/m 65535 zowel UDP als TCP op 1 IP en dit IP gegeven aan mijn ps3.
Het probleem:
Ik ben in bezit van 2 ps3's waar ik de demo tegelijk op wil spelen.
Dit lukt niet met de oplossingen die ik hierboven beschreven heb blijkbaar. Ik vermoed dat het komt doordat niet dezelfde poort opengezet kan worden bij meerdere IP's? Wie kan mij helpen?
Overige Details :
Router/Modem : Sitecom DC-224
Wireless accespoint : Belkin54g
PSN werkt op beide ps3s? : JA
Spellen van EA die wel werken (en in bezit heb):
FIFA09
Spellen die ik tegelijk gespeeld heb op de 2 ps3s :
Call of Duty 4
Grid
Ook op mijn pc* stopt de demo na ongeveer 5min!(dus ligt niet aan de ps3's)
*Pc maakt ook gebruik van het draadloos internet.
Op dit moment ben ik druk bezig met het spelen van Battlefield Bad Company 2 MP DEMO op de ps3 met draadloos internet.
Ik word na ongeveer 5 minuten uit de server gegooid met een netwerk error. Ik blijf gewoon online op PSN, en in het gehele huis is er nog gewoon sprake van draadloos internet. Dit had ik ook met de demo van Battlefield Bad Company deel 1!
Hoe heb ik dit probleem opgelost?
Oplossing 1
In mijn router een dmz met een IP aangemaakt en dit IP gegeven aan mijn ps3.
Oplossing 2
In mijn router alle poorten opengezet vanaf 1 t/m 65535 zowel UDP als TCP op 1 IP en dit IP gegeven aan mijn ps3.
Het probleem:
Ik ben in bezit van 2 ps3's waar ik de demo tegelijk op wil spelen.
Dit lukt niet met de oplossingen die ik hierboven beschreven heb blijkbaar. Ik vermoed dat het komt doordat niet dezelfde poort opengezet kan worden bij meerdere IP's? Wie kan mij helpen?
Overige Details :
Router/Modem : Sitecom DC-224
Wireless accespoint : Belkin54g
PSN werkt op beide ps3s? : JA
Spellen van EA die wel werken (en in bezit heb):
FIFA09
Spellen die ik tegelijk gespeeld heb op de 2 ps3s :
Call of Duty 4
Grid
Ook op mijn pc* stopt de demo na ongeveer 5min!(dus ligt niet aan de ps3's)
*Pc maakt ook gebruik van het draadloos internet.