Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Inmiddels gerepareerd, zoals Paul Hulsebosch aangeeft
En ja, het wachten voor ie begint duurt best lang...
En ja, het wachten voor ie begint duurt best lang...
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Waarom moeten die filmpjes trouwens perse in een eigen speler gemikt worden?
Ik kan me daar echt vreselijk aan irriteren... Op de meeste sites die dit gedrag vertonen zijn het puur links naar oa. Youtube-video's. In de YT-speler kan je tenminste nog kiezen welke versie je van een filmpje wil zien, of het fullscreen moet of niet, of je doorklikt naar YT zelf, maar in de eigen spelers ontbreken de belangrijkere opties.
Dit artikel is trouwens ook een leuk voorbeeld. Omdat er nu even iets niet werkt, werkt gelijk het hele filmpje niet. Met een normale YT-speler had dit voorkomen kunnen worden (en is er nog de mogelijkheid om aan de hand van de titel een andere versie van een filmpje op te zoeken).
Kan dit echt niet anders?
Zet er desnoods een link bij naar de originele video of zo...
Ik kan me daar echt vreselijk aan irriteren... Op de meeste sites die dit gedrag vertonen zijn het puur links naar oa. Youtube-video's. In de YT-speler kan je tenminste nog kiezen welke versie je van een filmpje wil zien, of het fullscreen moet of niet, of je doorklikt naar YT zelf, maar in de eigen spelers ontbreken de belangrijkere opties.
Dit artikel is trouwens ook een leuk voorbeeld. Omdat er nu even iets niet werkt, werkt gelijk het hele filmpje niet. Met een normale YT-speler had dit voorkomen kunnen worden (en is er nog de mogelijkheid om aan de hand van de titel een andere versie van een filmpje op te zoeken).
Zet er desnoods een link bij naar de originele video of zo...
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 21-02-2010 11:18 ]
Dat zit wel Schnorr.
Ik snap je reden niet? Waarom zou tweakers.net een externe dienst willen gaan gebruiken voor dit, waar het dan al niet gegarandeert is dat iedereen zonder haperen het filmpje kan bekijken, hier heeft Tweakers zelf de controle over de content, uitvoering en het beheer daar van. De verschillende versies, het enige zinnige argument, kunnen ze altijd zelf nog implementerenStukfruit schreef op zondag 21 februari 2010 @ 11:17:
Je kan toch eenvoudig zelf googlen naar het filmpje als je dat persee wilt bekijken
Lees m'n post nog eens een keer, maar dan goed
Zoals ik aangaf komen de filmpjes achter zulke spelers meestal rechtstreeks van Youtube af...
Het lijkt er op dat dit bij Tweakers niet helemaal 100% het geval is, maar aangezien de bron van het bestand vaak wel bij Youtube of een andere videodienst *lijkt* te liggen zou het wel fijn zijn als deze ook even vermeld wordt.
Het lijkt er op dat dit bij Tweakers niet helemaal 100% het geval is, maar aangezien de bron van het bestand vaak wel bij Youtube of een andere videodienst *lijkt* te liggen zou het wel fijn zijn als deze ook even vermeld wordt.
Dat zit wel Schnorr.
Dat is volgens mij niet het geval, voor zover ik weet krijgen wij over het algemeen de filmpjes aangeleverd van de diverse producenten. Dat ze ook op YouTube terechtkomen is dan een ander verhaal.Stukfruit schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:34:
Lees m'n post nog eens een keer, maar dan goedZoals ik aangaf komen de filmpjes achter zulke spelers meestal rechtstreeks van Youtube af...
Intentionally left blank
Oke, als dat op Tweakers niet zo is dan heb ik niets gezegd 
Op de andere sites waar ik het over had is dit trouwens 100% zeker wel het geval. Er zijn wel eens foutmeldingen ed. te zien. Maar goed, daarvoor moet ik natuurlijk niet hier klagen.
Op de andere sites waar ik het over had is dit trouwens 100% zeker wel het geval. Er zijn wel eens foutmeldingen ed. te zien. Maar goed, daarvoor moet ik natuurlijk niet hier klagen.
Dat zit wel Schnorr.
Pagina: 1