Ik was hier wel ff mee bezig, ik denk ik schijf het op misschien kan ik hier iemand anders nog een hoop tijd mee besparen
Ik heb al zo'n 2 á 3 jaar een Vodafone pre-paid Huawei E220 usb modem + sim. Nou had ik hem een driekwart jaar niet gebruikt, wou ik hem gisteren gebruiken maar noppes.
Ik denk tegoed zal misschien verlopen zijn (stond nog 50 euro op of zo
) dus volgende plan.
Vodafone gebeld of de eventuele simlock eraf kan, die zegt er zit geen simlock op danwel we hebben geen idee eigenlijk maar we krijgen er wel meer vragen over. Fijn zo'n helpesk.
Ik stop m'n t-mobile foon+data abbo kaartje in het modem (dat kaartje werkt prima in m'n flybook) maar kon geen ander netwerk installeren dan Vodafone met die branded software die op het modem staat.
Heb de nieuwste Tmobile firmware erop gezet maar bleef dat Vodafone pakket zien. Heb nu de standaard software van Huawei erop gezet, Vodafone is weg maar nu kan ik er nog niks mee gezien ik de instellingen niet weet.
Die heb ik na veel googlen en uitproberen uiteindelijk gevonden:
Profile name: T-mobile GPRS internet
Authentification number: *99#
Username: tmobile
Password: tmobile
DNS Settings: dynamic
APN: internet
IP Settings: dynamic
Authentication Protocol: PAP
WINS Settings: dynamic
Jippie! Hij doet het
Ook (zelfs) onder windows 7, 64bit heb ik overigens nog niet geprobeerd.
Ik heb al zo'n 2 á 3 jaar een Vodafone pre-paid Huawei E220 usb modem + sim. Nou had ik hem een driekwart jaar niet gebruikt, wou ik hem gisteren gebruiken maar noppes.
Ik denk tegoed zal misschien verlopen zijn (stond nog 50 euro op of zo
Vodafone gebeld of de eventuele simlock eraf kan, die zegt er zit geen simlock op danwel we hebben geen idee eigenlijk maar we krijgen er wel meer vragen over. Fijn zo'n helpesk.
Ik stop m'n t-mobile foon+data abbo kaartje in het modem (dat kaartje werkt prima in m'n flybook) maar kon geen ander netwerk installeren dan Vodafone met die branded software die op het modem staat.
Heb de nieuwste Tmobile firmware erop gezet maar bleef dat Vodafone pakket zien. Heb nu de standaard software van Huawei erop gezet, Vodafone is weg maar nu kan ik er nog niks mee gezien ik de instellingen niet weet.
Die heb ik na veel googlen en uitproberen uiteindelijk gevonden:
Profile name: T-mobile GPRS internet
Authentification number: *99#
Username: tmobile
Password: tmobile
DNS Settings: dynamic
APN: internet
IP Settings: dynamic
Authentication Protocol: PAP
WINS Settings: dynamic
Jippie! Hij doet het