SABnzb, download volgorde veranderen.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Sinds Newsleecher bij mij allemaal fouten geeft ben ik overgestapt naar SABnzb en moet zeggen. Het werkt best wel prima. Maar ik vroeg me af of het mogelijk is om de download volgorde in een NZB file te veranderen. Ik bekijk graag eerst samples maar die staan vaak helemaal onderaan in de download volgorde :/ is er een manier om dat te veranderen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Toevallig al eens op google gekeken Downloaden met SabNZB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Ja dat kan, gewoon op klikken op de download(die in de rij staat, die aan het downloaden is of nog moet downloaden) en dan vinkje zetten en "Boven" kiezen

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
jmk schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:46:
Ja dat kan, gewoon op klikken op de download(die in de rij staat, die aan het downloaden is of nog moet downloaden) en dan vinkje zetten en "Boven" kiezen
Sorry maar ik begrijp je zin niet. Voor de duidelijkheid, ik wil niet de download volgorde van verschillende NZB's veranderen maar de volgorde IN een nzb. Bovenaan staan alle PAR files daaronder de RAR en daaronder de sample. Ik wil dus eerst de sample downloaden.
Daar staat ook niets op. Ik denk dat het mogelijk moet zijn met een script, ik heb me al voor SABnzb geregistreerd maar wacht de verificatie nog af.

[ Voor 26% gewijzigd door MrVegeta op 19-02-2010 19:51 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Zoals in mijn link staat kun je als je op het plusje van de download klikt de prio van het bestand verhogen hoe hoger de prio hoe eerder aan de beurt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

De naam van de download, die in de que staat, is een link. Daar kan je dus op klikken. Dan zie je alle afzonderlijke files, dan kan de de sample files selecteren, en don op de link "boven" klikken.

Ik gebruik trouwens 0.5 beta(ik wacht met een updaten tot 0.5stable er is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Dat is niet het prio van het bestand maar van de NZB.

Ik zie wat jullie bedoelen maar ik kan niets selecteren. Ik gebruik trouwens 0.4.12. Ik kan wel een bestand "removen".

[ Voor 55% gewijzigd door MrVegeta op 19-02-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ik ben bijvoorbeeld "Archer.(2009).S01E07.720p.HDTV.X264-...." aan het downloaden.

Die tekst(die tussen aanhalingstekens staat) is onderstreep, ik kan daar op klikken, het is een link.
Als ik dat doe, zie ik alle bestanden die bij die NZB horen(in dit geval alleen RAR files en 1 SFV file)
Dan kan ik een vinkje voor een file zetten, en dan op hoger klikken.

edit Sorry ik weet niet of het met 0.4x ook kon ik gebruik 0.5 beta, er is nu ook al een RC4 van 0.5 dacht ik.
edit2 Hehe :)

[ Voor 17% gewijzigd door jmk op 19-02-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ooooooooooooh! Ik zie het! Great! Dat was het idd :D.

Oh en trouwens.

"No running!" Archer. Je ziet het zo wel.

[ Voor 37% gewijzigd door MrVegeta op 19-02-2010 19:57 ]

Pagina: 1