Mja, op die pagina's staat de geboortedatum toch al vermeld? user_profile is ook niet echt een veelgebruikte pagina en bijna nutteloos tov de gallery.
Intentionally left blank
Het valt wel op als er direct achter de username staat.
Ikzelf kijk dan ook nooit naar de geboorte datum dus opzich zou het wel makkelijker zijn en zo kun je direct op zijn galerij een bericht achterlaten als je een taart ziet.
Op weg naar een vriendelijke Tweakers.net.
Ikzelf kijk dan ook nooit naar de geboorte datum dus opzich zou het wel makkelijker zijn en zo kun je direct op zijn galerij een bericht achterlaten als je een taart ziet.
Op weg naar een vriendelijke Tweakers.net.
Slightly off-topic, maar ik wil er geen apart topic voor openen, en toch wil ik even kwijt dat ik dit een hartstikke leuke feature vind.
Het is mijns inziens een eenvoudige manier om het communitygevoel te versterken, en ik ben blij om te zien dat de devvers ondanks alle gedoe met overnames, ontslagen, financiële crisis, hardwareperikelen en nieuwe functionaliteit toch nog moeite steken in dit soort kleine dingen.
(En crisp: van harte gefeliciteerd!
)
(En crisp: van harte gefeliciteerd!
Ben het ermee eens, geeft toch een beetje extra ''gevoel'' 
En inderdaad: feliz Crisp
En inderdaad: feliz Crisp
[ Voor 21% gewijzigd door Jejking op 25-02-2010 02:52 ]
* crisp deelt nog een taartje uit in de gallery
Bedankt voor de felicitaties
Bedankt voor de felicitaties
Intentionally left blank
Wat heb ik soms toch goede ideeën
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Het is in dit geval gewoon een kwestie van uitmelken
anyway, ik ben nu ook niet meer jarig en nog een taartje in user_profile vind ik eigenlijk niet nodig; die pagina wordt nu al amper gebruikt en gaat op termijn toch verdwijnen.
case closed
case closed
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()