Ik heb op mijn MacBook ooit Ubuntu geïnstalleerd maar na een tijdje weer verwijderd. Ik had toen 3 partities op mijn harde schijf: 1 voor OSX, 1 voor Ubuntu en een swap partitie. Met Disc Utility is het gelukt om de Ubuntu partitie te verwijderen. Echter, het lukt me met geen mogelijkheid om de swap partitie te verwijderen.
Ik heb het ook geprobeerd door op te starten met de OSX DVD, vervolgens Disc Utility, maar hetzelfde probleem. Ik kan wel kiezen dat ik de partitie wil verwijderen, hij lijkt dat dan te gaan doen, maar vervolgens staat hij er nog steeds (zonder error melding). Onder First Aid is alles grijs (ik kan niks selecteren). Als ik op "Verify" linksboven klik krijg ik de melding "Verify volume failed: Unrecognize Filesystem."
Weet iemand wat ik nog kan doen om deze partitie verwijderd te krijgen?
Ik heb het ook geprobeerd door op te starten met de OSX DVD, vervolgens Disc Utility, maar hetzelfde probleem. Ik kan wel kiezen dat ik de partitie wil verwijderen, hij lijkt dat dan te gaan doen, maar vervolgens staat hij er nog steeds (zonder error melding). Onder First Aid is alles grijs (ik kan niks selecteren). Als ik op "Verify" linksboven klik krijg ik de melding "Verify volume failed: Unrecognize Filesystem."
Weet iemand wat ik nog kan doen om deze partitie verwijderd te krijgen?