Ik ben naarstig op zoek naar een nieuw audio systeem.
Op korte termijn wordt de Sony 46HX700 als nieuwe aanwinst neergezet in de kamer.
Daar op moet natuurlijk wel een goed geluidssysteem worden aangesloten.
Ik heb nu een Yamaha RX-550 + JBL SCS 178
Het probleem is dat 3 van de 5 speakers nu niet gebruikt worden, namelijk de rears en de center.
Dit komt omdat ik eigenlijk geen rears kan plaatsen door:
a) Afstand te groot
b) geen belang om de kabels daar neer te leggen (onmogelijkheden)
Om nu toch op zoek te gaan naar een waardige vervanger van bovenstaande stuit ik telkens op 2.1 systemen.
Maar is dit nu enigzins vergelijkbaar of is het toch verstandig om flink wat draad te kopen en te zorgen dat de rears gebruikt kunnen worden.
Aangezien bovenstaande apparaten al verkocht zijn, kan ik beginnen met en schone lei.
Budget is + 600 euro (Receiver + speakers)
Op korte termijn wordt de Sony 46HX700 als nieuwe aanwinst neergezet in de kamer.
Daar op moet natuurlijk wel een goed geluidssysteem worden aangesloten.
Ik heb nu een Yamaha RX-550 + JBL SCS 178
Het probleem is dat 3 van de 5 speakers nu niet gebruikt worden, namelijk de rears en de center.
Dit komt omdat ik eigenlijk geen rears kan plaatsen door:
a) Afstand te groot
b) geen belang om de kabels daar neer te leggen (onmogelijkheden)
Om nu toch op zoek te gaan naar een waardige vervanger van bovenstaande stuit ik telkens op 2.1 systemen.
Maar is dit nu enigzins vergelijkbaar of is het toch verstandig om flink wat draad te kopen en te zorgen dat de rears gebruikt kunnen worden.
Aangezien bovenstaande apparaten al verkocht zijn, kan ik beginnen met en schone lei.
Budget is + 600 euro (Receiver + speakers)