[7] Laptop boot vanaf cd, maar valt plotseling uit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeetn
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-10-2024
Hallo,

Mijn zus wil haar laptop formatteren dus heb ik haar alles gezegd wat ze moest doen. De laptop die ze heeft is een Acer Aspire 8920G. Deze is een kleine 2 jaar oud.

DVD in laptop plaatsen, opnieuw opstarten en dan drukken op een knop om te booten vanaf de cd als je dat wordt gevraagd.

Ze doet dit en windows is dan de files aan het loaden en dan krijgt ze het scherm waar ze kan kiezen om windows 7 te installeren, te herstellen enz.

De eerste keer heeft ze herstellen gekozen en daar werd mee begonnen, maar al redelijk vlug viel de laptop gewoon uit.

Toen heeft ze opnieuw de laptop gestart, opnieuw opstarten vanaf de cd, maar nu werden de files zelfs niet geladen. Laptop viel terug opnieuw uit..

We hebben dat nog een paar keer herhaalt (via skype vertel ik haar wat te doen) en het verst dat ze geraakt is op het moment waar je de taal en datum moet instellen.. Daarna viel de laptop terug opnieuw uit.

Iemand die hier ervaring mee heeft of hier een oplossing voor weet?

De laptop moet geformatteerd worden omdat ze met teveel dingen miserie heeft.. De hoofdreden waarom de laptop moet worden geformatteerd is omdat ze geen connectie met het internet kan maken en er waarschijnlijk één of ander bestand werd verwijderd dat het noodzakelijk is om te kunnen surfen ofzo. Denk dat dat is gebeurd via crapcleaner..

Mijn excuses indien topic op verkeerde plaats staat.

Mvg,

jeetn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-07 13:20
klikt een beetje als een hardwarematig probleem eigenlijk. zou iets met de temperatuur te maken kunnen hebben of een slechte HDD of ram of iets in die geest, dat is in ieder geval het eerste wat mij te binnen schiet...

Desktop | Server | Laptop