Herken je dit? Je bent werkzaam in een hectisch project en moet van allemaal mensen informatie vergaren. Je stuurt vele mailtjes met vragen en verzoeken aan deze mensen als onderdeel van "jouw" werk... en dan kom je er na een week achter dat het versturen van een mailtje niet meteen betekent dat je ook antwoord krijgt.
Ik zoek daarom een manier in Outlook om bij de mailtjes die ik stuur aan te geven dat ik hierop een antwoord verwacht. Dit hoeft de ontvanger niet te zien, die moet het gewoon uit de tekst kunnen opmaken. Wel moet het mij in staat stellen eenvoudig inzicht te hebben in de mailtjes die door de geadresseerde nog niet beantwoord zijn en ik dus nog achteraan moet.
Biedt Outlook hier (standaard) functionaliteit voor?
Ik zoek daarom een manier in Outlook om bij de mailtjes die ik stuur aan te geven dat ik hierop een antwoord verwacht. Dit hoeft de ontvanger niet te zien, die moet het gewoon uit de tekst kunnen opmaken. Wel moet het mij in staat stellen eenvoudig inzicht te hebben in de mailtjes die door de geadresseerde nog niet beantwoord zijn en ik dus nog achteraan moet.
Biedt Outlook hier (standaard) functionaliteit voor?
Metal up your ass