Toon posts:

Browsers Crashen bij full screen flash video's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag mede tweakers .

Ik heb een geruime tijd mijn HD3850 verwisseld met een HD4770 , in die tijd ben ik ook van Vista naar Windows 7 overgestapt . Maar ton begon de ellende ik kreeg diverse bsod op de raarste momenten , het browser crasht na enkele seconden full screen flash video's .

Het rare ervan is dat ik in Vista dit gezeik niet had . Nu heb ik al de nieuwste videodriver gedownload en geinstalleerd maar dat heeft geen effect gehad .

Het browser Chrome of IE8 crasht in de volgende stappen , de full screen video flash (youtube) video speelt 10 seconden af , daarna blijft het beeld hangen wat volgt door een zwart en daarna een wit scherm . Na een tijdje krijg ik het bureaublad waarna aangegeven wordt dat het browser niet meer reageerd en afgesloten wordt .

Ik wilde terug naar vista overstappen maar bij nader inzien wil ik dit probleem toch opgelost hebben .

Mijn systeem

Amd Phenom X3 8450
MSI K9N Neo
2x2 GB VData 800
1TB Samsung Sata
500GB Western Digital Sata
2X Sony DVD Brander Sata
VTX HD4770 512MB
Techsolo 750Watt voeding

Windows 7 Pro 32bit (MSDN)

Ik kon helaas niks vinden via de search en ik hoop dat iemand mischien nog een tip heeft of mischien de oplossing .

Alvast bedankt

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-12-2025

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Ik weet dat er issues waren met Flash 10 en full screen content icm Hardware acceleration, maar alleen via remote desktop. Meer daarover hier

Kan je misschien wat meer informatie posten? Welke browsers heb je geprobeerd en welke flash versies? zijn er vreemde meldingen in de Eventviewer? wat voor drivers gebruik je en zijn alle drivers geinstalleerd? :)

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste Chrome geprobeert en IE8 , Verder heb ik de nieuwste vga driver van ati website gisteren gedownload .

Alle drivers zijn uiteraard geinstalleerd , en de flashplayer is eersgisteren geupdate (melding).

Ik heb zelf het idee dat er iets met de vga kaart aan de hand is , hoewel ik me wel kan herinneren dat ik iets met hardware acceleration aangezet heb bij de flash instellingen . Dat ga ik dus als eerste uitproberen als ik thuis ben .

Verwijderd

Topicstarter
De oplossing was Hardware acceleration uitvinken bij de flash eigenschappen .