Had om 17:40 een mailtje van GSMweb dat mn Legend verstuurd is.Skate2000 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 16:46:
Zijn er al mensen die net als ik bij gsmweb hebben besteld (naast TheSyncMaster), maar die 'm ook al binnen hebben? n00bs bijvoorbeeld?
Daar is aangegeven dat ze 9 maart de toestellen zouden krijgen, ik heb echter nog geen bericht ontvangen dat hij verzonden gaat worden.
Verwijderd
Ik heb mijn HTC Legend bij Hi besteld icm een verlengingsabo. Op de website van Hi staat nog steeds dat de Legend pas vanaf 22 maart geleverd zal gaan worden.
Heeft iemand ook zijn telefoon bij Hi besteld en weet hij/zij hier meer van?
Ik hoor het graag.
Esther
Heeft iemand ook zijn telefoon bij Hi besteld en weet hij/zij hier meer van?
Ik hoor het graag.
Esther
Esther, ik heb hem ook bij Hi besteld.
Maar ik weet ook nog niet of ze hem eerder kunnen leveren.
Ik ga morgen of vrijdag nog wel informeren daarnaar.
Mocht ik meer weten dan hoor je het wel.
Maar ik weet ook nog niet of ze hem eerder kunnen leveren.
Ik ga morgen of vrijdag nog wel informeren daarnaar.
Mocht ik meer weten dan hoor je het wel.
Verwijderd
@Marco
Ja ik ben heel benieuwd naar de levering. Het zou vreemd zijn als ze hem overal al uitleveren en bij Hi pas over 2 weken. Ik had hem liever gisteren dan vandaag
Ik hoor het graag van je.
Ja ik ben heel benieuwd naar de levering. Het zou vreemd zijn als ze hem overal al uitleveren en bij Hi pas over 2 weken. Ik had hem liever gisteren dan vandaag
Ik hoor het graag van je.
Verwijderd
Ik denk dat ik vandaag gewoon mijn order cancel. (hoop dat dat zou kunnen) en dan bestel ik hem vandaag nog bij GMSweb.nl. Dan heb ik hem ruim 2 weken eerder in huis.
Hi heeft wekenlang reclame gemaakt van je bent de eerste enzo. Nou niet dus.
Hi heeft wekenlang reclame gemaakt van je bent de eerste enzo. Nou niet dus.
Ik heb hem 3 dagen geleden besteld bij pdashop, en ik heb hem gisteren binnengekregen. Echte helden zijn het daar bij pdashop!!
Verwijderd
@Tharonald
Dat is idd echt beter! Ben jaloers. Hoe bevalt ie? Ik ga zo meteen mijn order cancelen bij Hi en hem bij GSMweb of PDA shop bestellen. Dan heb ik hem deze week hopelijk nog in mijn handen:)
Dat is idd echt beter! Ben jaloers. Hoe bevalt ie? Ik ga zo meteen mijn order cancelen bij Hi en hem bij GSMweb of PDA shop bestellen. Dan heb ik hem deze week hopelijk nog in mijn handen:)
Ik heb hem gistermiddag rond half 5 ook bij PDAshop besteld, vanochtend om 9.30 uur stonden ze aan de deur... Perfecte zaaktharonald schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:16:
Ik heb hem 3 dagen geleden besteld bij pdashop, en ik heb hem gisteren binnengekregen. Echte helden zijn het daar bij pdashop!!
De Legend ligt nu ook bij belcompany in de winkel. Het is de open markt retail versie (geen SIM-lock, geen operator branding en open markt ROM).
Verwijderd
Zo ik heb mijn order bij Hi geannuleerd en mijn abo verlengd op PDAshop.nl. Ik hoop dat ik hem morgen binnen heb.
Ook Studentmobiel is zojuist begonnen met het uitleveren van de HTC Legend's. Zojuist een mail gehad dat mijn order is verzonden!
goede zet,Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:11:
Zo ik heb mijn order bij Hi geannuleerd en mijn abo verlengd op PDAshop.nl. Ik hoop dat ik hem morgen binnen heb.
Hi krijgt ze de 16e pas binnen volgens het voorraad systeem van de helpdesk.
Kan ik daar uit concluderen dat hij dan ook rond die datum geleverd wordt ipv. 22 maart wat op de site staat?M a r c o schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:06:
[...]
goede zet,
Hi krijgt ze de 16e pas binnen volgens het voorraad systeem van de helpdesk.
Ik kan er namelijk heel slecht tegen dat andere hem al 2 weken voor mij in huis hebben terwijl mij via de website van Hi werd beloofd dat ik hem bij de release in huis zou hebben!!!
Dat is grappig, ik had hem juist geannulleerd bij Studentmobiel terwijl het contract en alles al klaarlag. Hun zeiden aan de telefoon dat de legend pas begin april geleverd ging worden. Dus heb ik gezegd dat ik hem wilde annuleren.HackZois schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:59:
Ook Studentmobiel is zojuist begonnen met het uitleveren van de HTC Legend's. Zojuist een mail gehad dat mijn order is verzonden!
@Esther1985
Hoi Esther, de telefoon bevalt prima. Hij is erg snel en alles werkt goed. Ik moest alleen even klooien om mijn contacten er goed op te krijgen, maar op de sd kaart die erbij geleverd wordt zit HTC Sync en toen ik daar achter was ging het prima. Het typen gaat angstvallig goed op het toch wat kleinere scherm in vergelijking met de iphone. Zelfs als je hem rechtop in de hand hebt gaat het typen prima, soms een lettertje verkeerd maar deze wordt vaak automatisch gecorrigeerd.
1 van de grootste pluspunten is het super mooie, heldere en scherpe scherm! Al om al een echte aanrader.
Telfort heeft ook wel een goede aanbieding moet ik zeggen.
Als ik nu verleng, krijg ik bij een Telfort 200 + Surf & Mail 1 jaar abbonement de Legend voor € 109,-
Valt wel mee toch? Twijfel alleen nog...
Als ik nu verleng, krijg ik bij een Telfort 200 + Surf & Mail 1 jaar abbonement de Legend voor € 109,-
Verwijderd
Ja dat is een van de redenen waarom ik mijn verlenging bij Hi heb geannuleerd. Ze schrijven over dat ze de eerste zijn, nou mooi niet. Mijn order bij PDAshop is in behandeling en ze bellen mij vandaag (als het goed is) om een afleverafspraak voor morgen te maken. Zo zetten ze het namelijk op hun website, heb er geen ervaring mee.MAXed_out schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:53:
[...]
Kan ik daar uit concluderen dat hij dan ook rond die datum geleverd wordt ipv. 22 maart wat op de site staat?
Ik kan er namelijk heel slecht tegen dat andere hem al 2 weken voor mij in huis hebben terwijl mij via de website van Hi werd beloofd dat ik hem bij de release in huis zou hebben!!!
Verwijderd
Klinkt goed! Ik kan niet wachtentharonald schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:14:
[...]
Dat is grappig, ik had hem juist geannulleerd bij Studentmobiel terwijl het contract en alles al klaarlag. Hun zeiden aan de telefoon dat de legend pas begin april geleverd ging worden. Dus heb ik gezegd dat ik hem wilde annuleren.
@Esther1985
Hoi Esther, de telefoon bevalt prima. Hij is erg snel en alles werkt goed. Ik moest alleen even klooien om mijn contacten er goed op te krijgen, maar op de sd kaart die erbij geleverd wordt zit HTC Sync en toen ik daar achter was ging het prima. Het typen gaat angstvallig goed op het toch wat kleinere scherm in vergelijking met de iphone. Zelfs als je hem rechtop in de hand hebt gaat het typen prima, soms een lettertje verkeerd maar deze wordt vaak automatisch gecorrigeerd.
1 van de grootste pluspunten is het super mooie, heldere en scherpe scherm! Al om al een echte aanrader.
Verwijderd
Ik heb een vraagje. Natuurlijk over de lovely Legend. 
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Legend/THTLEGNDsi.html Deze link geeft aan dat bij een hi online 25 (waarom heet het in godsnaam zo?) de kosten per maand €22,45 zijn inclusief eindeloos online. Echter selecteer je een abonnement van bijv hi online 20 of 15 dan schieten de maandelijkse kosten de lucht in. Bij een hi 20 zijn de maandelijkse kosten opeens €29,40 en bij een hi 15 abonnement is het €26,40 per maand. Dat kan toch niet kloppen?
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Legend/THTLEGNDsi.html Deze link geeft aan dat bij een hi online 25 (waarom heet het in godsnaam zo?) de kosten per maand €22,45 zijn inclusief eindeloos online. Echter selecteer je een abonnement van bijv hi online 20 of 15 dan schieten de maandelijkse kosten de lucht in. Bij een hi 20 zijn de maandelijkse kosten opeens €29,40 en bij een hi 15 abonnement is het €26,40 per maand. Dat kan toch niet kloppen?
De website van Hi klopt voor geen reet... gewoon de kosten zelf optellen. Ik heb dit namelijk ook al ondervonden.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:53:
bij hi25 is het abo 19,95 per maand. bij hi20 16,95.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:53:
daar komt mobiel internet nog bij.
Let daarbij goed op.
In je eerste geval bij hi25 met eindeloos online betaal je dus 19,95 + 2,50 = 22,45 per maand.
dat is de eerste 12 maanden. Daarna is het 19,95 + 9,95 = 29,90 per maand.
Verwijderd
@Marco
Heb jij inmiddels je order bij Hi ook geannuleerd? Ik heb vandaag contact gehad met PDAshop.nl en ze hebben mij verteld dat ik de telefoon morgen in huis heb. Zeker goede service, veel beter dan nog eens 3 weken wachten. Na 22 maart duurt het nog 3 - 5 dagen voordat je hem in huis vertelden ze mij.
Heb jij inmiddels je order bij Hi ook geannuleerd? Ik heb vandaag contact gehad met PDAshop.nl en ze hebben mij verteld dat ik de telefoon morgen in huis heb. Zeker goede service, veel beter dan nog eens 3 weken wachten. Na 22 maart duurt het nog 3 - 5 dagen voordat je hem in huis vertelden ze mij.
Verwijderd
Kan het zijn dat een hi abonnement afsluiten bij bijv. pdashop.nl duurder is dan bij hi zelf afsluiten? Lijkt me niet toch?
En krijg je bij een abonnement een nieuwe sim dus nieuw nummer? Ja toch?
Domme vragen voor de meesten misschien, maar ben nieuw met abonnement afsluiten.
Domme vragen voor de meesten misschien, maar ben nieuw met abonnement afsluiten.
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 18:56 ]
Heb ik eindelijk de legend binnen, kan mijn 7 jaar oude simkaart er niet mee overweg...denk ik.
Hij werkt nog wel in mijn Touch Diamond. Balen, kan ik gaan wachten op een nieuwe
Hij werkt nog wel in mijn Touch Diamond. Balen, kan ik gaan wachten op een nieuwe
Before me there were many, after me there will be none
Ik heb in iedergeval al wel een los toestel bij PDA.Shop besteld. Blijkbaar was mijn bestelling bij Hi al geannuleerd omdat er blijkbaar gegevens niet klopte, alleen een beetje jammer dat ze dat niet even mailenVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:42:
@Marco

Maar als het goed is heb ik morgen alsnog de Legend binnen

Verwijderd
Nee het afsluiten bij de PDAshop is (voor mij) niet duurder dan bij Hi. Ik heb Hi Online 25 19,95 voor 2 jaar + eindeloos online voor 2 jaar. Voor de telefoon moest ik helaas nog wel 30 euro betalen, maja dat heb ik er nog wel voor overVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:51:
Kan het zijn dat een hi abonnement afsluiten bij bijv. pdashop.nl duurder is dan bij hi zelf afsluiten? Lijkt me niet toch?
Als je al een abonnement hebt lopen kun je deze via PDAshop.nl ook verlegen. Je krijgt dan geen nieuw nummer en je houdt dezelfde SIM, PDAshop.nl regelt het met je provider en zij sturen je nieuwe telefoon.
En zeker geen domme vragen, soms is het ook gewoon erg onlogisch. Als je meer wilt weten hoor ik het wel.
Verwijderd
Wanneer ik met de Legend kies voor een hi online 25 (19,95) voor 2 jaar + hi eindeloos online voor 2 jaar geeft de site calculator toch echt aan dat het toestel gratis is. Je hebt alleen eenmalige aansluitkosten van 24,95. Heb je niet iets over het hoofd gezien?Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:03:
[...]
Nee het afsluiten bij de PDAshop is (voor mij) niet duurder dan bij Hi. Ik heb Hi Online 25 19,95 voor 2 jaar + eindeloos online voor 2 jaar. Voor de telefoon moest ik helaas nog wel 30 euro betalen, maja dat heb ik er nog wel voor over
Als je al een abonnement hebt lopen kun je deze via PDAshop.nl ook verlegen. Je krijgt dan geen nieuw nummer en je houdt dezelfde SIM, PDAshop.nl regelt het met je provider en zij sturen je nieuwe telefoon.
En zeker geen domme vragen, soms is het ook gewoon erg onlogisch. Als je meer wilt weten hoor ik het wel.
Morgenmiddag bel ik even met de plaatselijke Belcompany, of ze er hebben liggen.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:42:
@Marco
Daarna bel ik naar Hi om na te vragen of ik zonder problemen kan annuleren.
Ik heb daar namelijk een nieuw abbo met nummerbehoud aangevraag, en als ze de opzegging van mijn telfort al in gang gebracht hebben, is het niet zo handig denk ik. Al zou ik als ik hem bij belcompany haal ook naar Hi gaan. geen telfort meer.
Verwijderd
Nog maar is iets op helderen. Als het goed is kloppen deze berekeningen, maar ik vat het punt niet helemaal denk ik. Het volgende:
HI 15
belminuten 24 x 13.95 = €334.80
internet 12 x 2.50 = € 30.00
internet 12 x 9.95 = €119.40
aansluitkosten = € 24.95
aanschafkosten = €154.00
------------
TOTAAL = €663.15
HI 20
belminuten 24 x 16.95 = €406.80
internet = € 30.00
internet = €119.40
aansluitenkosten = € 24.95
aanschafkosten = € 99.00
------------
TOTAAL = €680.15
HI 25
belminuten 24 x 19.95 = €478.80
internet = € 30.00
internet = €119.40
aansluitkosten = € 24.95
aanschafkosten = € 00.00
-----------
TOTAAL = €653.15
Zoals Kabouter Wesley zou zeggen: "Wat is daar 't praktisch nut van?"
Mijn berekeningen kloppen volgens mij echt!
HI 15
belminuten 24 x 13.95 = €334.80
internet 12 x 2.50 = € 30.00
internet 12 x 9.95 = €119.40
aansluitkosten = € 24.95
aanschafkosten = €154.00
------------
TOTAAL = €663.15
HI 20
belminuten 24 x 16.95 = €406.80
internet = € 30.00
internet = €119.40
aansluitenkosten = € 24.95
aanschafkosten = € 99.00
------------
TOTAAL = €680.15
HI 25
belminuten 24 x 19.95 = €478.80
internet = € 30.00
internet = €119.40
aansluitkosten = € 24.95
aanschafkosten = € 00.00
-----------
TOTAAL = €653.15
Zoals Kabouter Wesley zou zeggen: "Wat is daar 't praktisch nut van?"
Mijn berekeningen kloppen volgens mij echt!
Kan aan mij liggen maar ik vind dat jullie wel dure opties hebben met een HI abbo, ik weet niet of je dat echt een pre vindt.
Dit heb ik namelijk besteld bij gsmweb:
T-mobile Relax 25 (1jaar)
abbo 12 x 18,95 = 227,40
geen internet
geen aansluitkosten (in mijn geval verlening)
telefoon: 142,-
Verzendkosten: 8,-
Totaal 377,40
Groot verschil vind ik met de HI opties! En volgend jaar loopt je abbo af ipv over 2 jaar!
Ow ja ik krijg hem morgen binnen!!!!!!
abbo 12 x 18,95 = 227,40
geen internet
Totaal 377,40
Groot verschil vind ik met de HI opties! En volgend jaar loopt je abbo af ipv over 2 jaar!
[ Voor 5% gewijzigd door [bassie] op 11-03-2010 20:21 ]
Verwijderd
En wat kost het internet dan van T-mobile?[bassie] schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:21:
Kan aan mij liggen maar ik vind dat jullie wel dure opties hebben met een HI abbo, ik weet niet of je dat echt een pre vindt.
abbo 12 x 18,95 = 227,40
geen internet
Totaal 377,40
En dan betaal jij voor 1 jaar 377,40 (per maand = 31,45).
HI 25 is 653,15 (per jaar = 326, 58 > per maand = 27,21)
Weet niet wat jij duur vind? En oja, bij HI krijg je ook nog eens dubbele smsjes. Bij T-mobile staat dat gelijk aan je belminuten.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 20:27 ]
Dan nog is het in mijn optiek goedkoper, ik heb volgend jaar de keuze om een sim only abbo te nemen naar keuze. Ik kan kiezen uit legio providers van tussen de 10 en 15 euro per maand.
Internet vind ik (nog) niet belangrijk. Ik werk en woon waar er WIFI beschikbaar is.
Ik wil alleen aangeven dat het per saldo een in mijn optiek een duurdere oplossing is. Maar moet ook gelijk toegeven dat mij niet heb in verdiept hoe je uitkomt als je alle belminuten en sms apart berekend, wat dan het verschil is tussen de beide providers.
Internet vind ik (nog) niet belangrijk. Ik werk en woon waar er WIFI beschikbaar is.
Ik wil alleen aangeven dat het per saldo een in mijn optiek een duurdere oplossing is. Maar moet ook gelijk toegeven dat mij niet heb in verdiept hoe je uitkomt als je alle belminuten en sms apart berekend, wat dan het verschil is tussen de beide providers.
Verwijderd
Op zich heb je wel een punt dat je daarna sim-only kan nemen. Maar hoe groot denk je dat de verleiding is om dan toch weer een nieuwe telefoon aan te schaffen?[bassie] schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:43:
Dan nog is het in mijn optiek goedkoper, ik heb volgend jaar de keuze om een sim only abbo te nemen naar keuze. Ik kan kiezen uit legio providers van tussen de 10 en 15 euro per maand.
Oh je vertrouwd jezelf niet!!!!!
Ja oke dat kan, maar er is ook de kans aanwezig dat je telefoon kapot gaat naar een x aantal maanden. Maar dat is allemaal hypothetisch gezwets.
In mijn geval heb ik het gevoel een goede deal gedaan te hebben. Een ieder heeft zo zijn eigen afwegingen natuurlijk!
Ja oke dat kan, maar er is ook de kans aanwezig dat je telefoon kapot gaat naar een x aantal maanden. Maar dat is allemaal hypothetisch gezwets.
In mijn geval heb ik het gevoel een goede deal gedaan te hebben. Een ieder heeft zo zijn eigen afwegingen natuurlijk!
Verwijderd
Zo net gebeld door PDAshop.nl en ze komen mijn HTC Legend morgen tussen 9 en 13 uur afleveren op mijn werk
Daar kan Hi nog wat van leren!
ik wil hoe dan ook KPN of Hi vanwege het netwerk.
Ik woon in een grensregio waar met andere netwerken niet zo'n geweldig ontvangst is.
Telfort is hetzelfde netwerk, daar zit ik nu.
maar ik vind het irritant dat je bij telfort alleen belminuten krijgt, en sms'jes boven op je abbonement moet betalen nog. Daarnaast vind ik het schandalig dat Telfort bij sommige abbo+gsm combinaties vaste klanten voor verlenging meer laten betalen dan nieuwe klanten.
@bassie,
neem die 377 voor 1 jaar. als je daar internet bij doet voor wie dat wil (moet dan ook voor 1 jaar) is dat 10 euro per maand erbij. Dat is 497 voor 1 jaar.
jaar daarna stap je over op relax sim only 15 voor 7,50, ook weer internet erbij is 210 erbij.
Kom je op 707 euro.
Wellicht goedkoper als je gelijk 2 jaar neemt, omdat je dan vaak korting op je internet bundel krijgt.
Ik woon in een grensregio waar met andere netwerken niet zo'n geweldig ontvangst is.
Telfort is hetzelfde netwerk, daar zit ik nu.
maar ik vind het irritant dat je bij telfort alleen belminuten krijgt, en sms'jes boven op je abbonement moet betalen nog. Daarnaast vind ik het schandalig dat Telfort bij sommige abbo+gsm combinaties vaste klanten voor verlenging meer laten betalen dan nieuwe klanten.
@bassie,
neem die 377 voor 1 jaar. als je daar internet bij doet voor wie dat wil (moet dan ook voor 1 jaar) is dat 10 euro per maand erbij. Dat is 497 voor 1 jaar.
jaar daarna stap je over op relax sim only 15 voor 7,50, ook weer internet erbij is 210 erbij.
Kom je op 707 euro.
Wellicht goedkoper als je gelijk 2 jaar neemt, omdat je dan vaak korting op je internet bundel krijgt.
[ Voor 30% gewijzigd door M a r c o op 11-03-2010 21:46 ]
Is ook schandalig, en geldt voor alle providers voor zover ik weet...M a r c o schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:40:
Daarnaast vind ik het schandalig dat Telfort bij sommige abbo+gsm combinaties vaste klanten voor verlenging meer laten betalen dan nieuwe klanten.
Het verstandigste doe je er volgens mij aan ieder jaar van provider over te stappen, dan ben je het goedkoopste uit... Is alleen wel zo'n gedoe dat ik er niet aan begin...
[ Voor 5% gewijzigd door luappul op 11-03-2010 21:56 ]
Verwijderd
Nee heel idioot is dat idd bij Hi. Als ik hem als nieuwe abo zou kopen klopt jouw berekening maar omdat ik verleng moet ik 29,- betalen voor de telVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:10:
[...]
Wanneer ik met de Legend kies voor een hi online 25 (19,95) voor 2 jaar + hi eindeloos online voor 2 jaar geeft de site calculator toch echt aan dat het toestel gratis is. Je hebt alleen eenmalige aansluitkosten van 24,95. Heb je niet iets over het hoofd gezien?
heb het binnen een heel fijn toestel, alleen wifi zuigt de accu binnen 1 dag leeg...weet iemand waar je shazan kan binnen halen voor android 2.1?
Die vraag hoort hier niet thuis, zie de topicstart
update.M a r c o schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:13:
[...]
Morgenmiddag bel ik even met de plaatselijke Belcompany, of ze er hebben liggen.
Daarna bel ik naar Hi om na te vragen of ik zonder problemen kan annuleren.
Ik heb daar namelijk een nieuw abbo met nummerbehoud aangevraag, en als ze de opzegging van mijn telfort al in gang gebracht hebben, is het niet zo handig denk ik. Al zou ik als ik hem bij belcompany haal ook naar Hi gaan. geen telfort meer.
Eerst gebeld met belcompany. 1 exemplaar had ie nog liggen. hij wilde hem voor me wegleggen.
Daarna even gebeld met Hi. annuleren was geen enkel probleem. binnen 3 minuten geregeld.
nummer behoud issue zou ook geen problemen opleveren.
Daarna even teruggebeld naar Belcompany dat het geregeld was en dat ze hem opzij mochten leggen voor me.
Vanavond ga ik hem ophalen.
http://www.belcompany.nl/...n/Vodafone/HTC_Legend.htm
Bij de Belcompany met een Voda Bel+SMS+Web 150 abo à €25,81pm issie nu gratis. Best netjes dacht ik zo.
edit:
http://www.belcompany.nl/...tellen/KPN/HTC_Legend.htm => KPN doet het ook niet slecht
Bij de Belcompany met een Voda Bel+SMS+Web 150 abo à €25,81pm issie nu gratis. Best netjes dacht ik zo.
edit:
http://www.belcompany.nl/...tellen/KPN/HTC_Legend.htm => KPN doet het ook niet slecht
[ Voor 23% gewijzigd door HarmoniousVibe op 13-03-2010 00:14 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
nou , ik ben dus ook naar belcompany gegaan gisteren, maar zonder legend teruggekomen,
Blijkt dat het Hi 25 abbo dat 19,95 kost als je op de site van belcompany kijkt,
opeens 25 euro per maand kost als je het bij hun in de winkel afsluit.
En ik heb best wat extra over voor de service van een winkel, en om mijn legend snel te hebben, maar geen 24 maanden lang 5 euro extra.
Blijkt dat het Hi 25 abbo dat 19,95 kost als je op de site van belcompany kijkt,
En ik heb best wat extra over voor de service van een winkel, en om mijn legend snel te hebben, maar geen 24 maanden lang 5 euro extra.
Zoals ik al aangaf is dat voor mij irrelevant, ik hoef geen internet abbo voor mijn telefoon. Vind dat weinig meerwaarde hebben voor mij.M a r c o schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:40:
@bassie,
Kom je op 707 euro.
Maar ja nogmaals iedereen heeft zo'n zijn eigen afwegingen bij het kiezen van een nieuw abonnement.
Overigens als je internet abbo erbij afsluit krijg je meer 'korting' op het toestel. Dus dan klopt de berekening niet meer, de berekening is gebaseerd op mijn situatie. Wilde alleen maar aangeven dat het ook anders kan, en in mijn optiek goedkoper.
Ik heb hem trouwens binnen, wat een verademing in tegenstelling tot mijn oude N95!!
@[bassie]; ik denk dat je bedrogen uit zult komen als je een Legend gaat nemen zonder mobiel internet. Android is nu eenmaal ontworpen als always connected device, je maakt het systeem mank als je niet online bent. En als je er alleen maar mee wilt bellen en smsen dan is het toestel toch veel te uitgebreid met mogelijkheden die je niet of nauwelijks zult gebruiken? Ik zou dan eerder een Nokia 6303 nemen.
@M A R C O ; de operators hebben tegenwoordig web-only abonnementen, die mogen alleen online verkocht worden, dat zie je tegenwoordig bij alle aanbieders. Als je hem vandaag besteld heb je hem binnen een paar dagen in huis. De grap is dat je dan nog steeds terug naar de winkels mag voor service
@M A R C O ; de operators hebben tegenwoordig web-only abonnementen, die mogen alleen online verkocht worden, dat zie je tegenwoordig bij alle aanbieders. Als je hem vandaag besteld heb je hem binnen een paar dagen in huis. De grap is dat je dan nog steeds terug naar de winkels mag voor service
[ Voor 27% gewijzigd door robertwebbe op 13-03-2010 13:58 ]
Wi-FI is het toverwoord, als ik speel met deze telefoon ben ik meestal in een Wi-Fi omgeving. Thuis, familie, vrienden, werk en hobby hebben allemaal Wi-fi connectie. Daar speel ik 75% met mijn telefoon. Niet onderweg in de auto, daar mag het niet! Ook niet als ik aan het stappen ben, of bijv. aan het winkelen.robertwebbe schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:54:
@[bassie]; ik denk dat je bedrogen uit zult komen als je een Legend gaat nemen zonder mobiel internet. Android is nu eenmaal ontworpen als always connected device, je maakt het systeem mank als je niet online bent. En als je er alleen maar mee wilt bellen en smsen dan is het toestel toch veel te uitgebreid met mogelijkheden die je niet of nauwelijks zult gebruiken? Ik zou dan eerder een Nokia 6303 nemen.
Voor mij is het dan nu ook geen meerwaarde om always connected te zijn. Heb dit ook ervaren met mijn N95, gebruikte ook heel veel Wifi.
En mocht ik daar in mening veranderen kan ik nu nog altijd beslissen om een abbo daarop te nemen, of volgend jaar dat te doen. Overgens zijn er nog meer mogelijkheden dan bellen en sms'en als er geen connctie is
Geef toe dat dit besturingssysteem met het oogpunt van altijd een verbinding te hebben, maar gelukkig pakt hij altijd automatisch de beschikbare Wi-fi connectie op waarop ik ben aangemeld. Ik hoef niet elke keer een Notify te hebben als ik een mail heb of als er iets veranderd met Twitter, dat kan best even wachten tot ik weer in Wi-fi omgeving bent.
Het is voor mij een nieuw toestel ben hem nog steeds aan het ontdekken wat er allemaal kan, heb nog niet alle mogelijkheden van het toestel gezien/benut. Gaan we nog ontdekken!!
Nogmaals voor iedereen is de situatie anders.
Ik ben ook zeer geïnteresseerd in een Legend.
ik heb gekeken bij gsmweb, zie hier, en hier is de Legend met een 1 jarig abonnement Vodafone Bel+SMS+Web 200, maar 88 euro.
Als ik dezelfde combinatie opzoek op bijvoorbeeld pdashop staat de prijs toestel op 199.
Ligt dit aan mij of is dit echt absurd groot?
Hiernaast vraag ik me af of het mogelijk is om een jaar abonnement alvast af te sluiten voordat deze daadwerkelijk in gaat. Mijn huidige abonnement loopt namelijk nog niet af, dit gebeurd pas augustus van dit jaar, en mei dit jaar kan ik dus verlengen / overstappen. Maar ik zou graag nu de Legend aanschaffen en dat m'n jaar abonnement dat in augustus in gaat. Kan iemand mij vertellen of dit een optie kan zijn?
ik heb gekeken bij gsmweb, zie hier, en hier is de Legend met een 1 jarig abonnement Vodafone Bel+SMS+Web 200, maar 88 euro.
Als ik dezelfde combinatie opzoek op bijvoorbeeld pdashop staat de prijs toestel op 199.
Ligt dit aan mij of is dit echt absurd groot?
Hiernaast vraag ik me af of het mogelijk is om een jaar abonnement alvast af te sluiten voordat deze daadwerkelijk in gaat. Mijn huidige abonnement loopt namelijk nog niet af, dit gebeurd pas augustus van dit jaar, en mei dit jaar kan ik dus verlengen / overstappen. Maar ik zou graag nu de Legend aanschaffen en dat m'n jaar abonnement dat in augustus in gaat. Kan iemand mij vertellen of dit een optie kan zijn?
Volgens mij kan je een half jaar voordat je abo afloopt al een nieuwe afsluiten.
bij veel providers is dit maar 3 maanden, geen half jaar. Vandaar dat hij zegt dat hij vanaf mei kan verlengen.gebruikershaes schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:42:
Volgens mij kan je een half jaar voordat je abo afloopt al een nieuwe afsluiten.
Alleen heb ik het niet over verlengen, maar over aanschaf nieuw abonnement..

[ Voor 3% gewijzigd door gebruikershaes op 13-03-2010 18:43 ]
Waar heb je deze info vandaan?gebruikershaes schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:42:
Alleen heb ik het niet over verlengen, maar over aanschaf nieuw abonnement..
Klinkt heel positief namelijk, heb je dit zelf wel eens gedaan?
Zo ja, bij welke provider?
Nee heb ik zelf niet gedaan, heb het gelezen in andere topics hier op Tweakers. Voor de zekerheid kan je altijd natuurlijk met de provider bellen waar je de abbo wilt afsluiten.
Verwijderd
Weet iemand of dit ook mogelijk is met KPN dat je een halfjaar voor je einde van contract een nieuw abbo afsluit die dus direct na je huidige abbo start? Dit zou mooi zijn want dan krijg je de telefoon wel mee toch?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2010 18:03 ]
Weet iemand toevallig hoe duur die ongeveer is bij de MediaMarkt?
Heb hem op de telfort site besteld:
1 jaar 34 euro (= inc onb. internet, 300 min)
geen verzend kosten
24 euro aansluitkosten
telefoon kost: 89 euro
Was het goedkoopste wat ik kon vinden (ik wil graag vodafone of kpn netwerk) en maar voor 1 jaar. (heb nu een sim only vodafone van 10.50+9.50 onb. internet blox, is genoeg voor mij).
Had hem eerst bij gsmwijzer besteld, daar was is 131 + nog 10 euro verz. kosten dus maar gecancelled.
Enige jammere is dat hij deze week zou moeten komen maar ik heb nog niets gehoord...
1 jaar 34 euro (= inc onb. internet, 300 min)
geen verzend kosten
24 euro aansluitkosten
telefoon kost: 89 euro
Was het goedkoopste wat ik kon vinden (ik wil graag vodafone of kpn netwerk) en maar voor 1 jaar. (heb nu een sim only vodafone van 10.50+9.50 onb. internet blox, is genoeg voor mij).
Had hem eerst bij gsmwijzer besteld, daar was is 131 + nog 10 euro verz. kosten dus maar gecancelled.
Enige jammere is dat hij deze week zou moeten komen maar ik heb nog niets gehoord...
Vraagje aan de Belgische tweakers: Zijn er in Belgie al winkels die de Legend verkopen? Ik zou 'm toch eerst eens in 't echt willen zien voordat ik 'm online bestel.
Ik wil de HTC Legend met Hi Eindeloos Online 25 (2 jarig abbo) nemen, maar de bijbehoren informatie hierover is erg vaag. In de Pricewatch staat dat je bij Hi €0,- betaald voor het toestel, terwijl op de link naar de Hi site toe er staat dat je er nog €100,- moet bij betalen. Op Google kan ik niet echt een duidelijk antwoord vinden hierop. Weet iemand of ik nou dus WEL €100 extra moet betalen, of toch niet?
Ik zie wel dat als ik Eindeloos Online op de Hi site aanklik, het toestel wel gratis wordt. Maar dat hoef ik niet, aangezien je dan over die 2 jaar €150,- extra betaald...
Ik zie wel dat als ik Eindeloos Online op de Hi site aanklik, het toestel wel gratis wordt. Maar dat hoef ik niet, aangezien je dan over die 2 jaar €150,- extra betaald...
De Pricewatch rekent het internetabonnement er al bij, ook al zie je dat niet. Volgens mij geldt dat zo'n beetje voor alle prijsvermeldingen van Hi.
Verder, waarom wil je geen internet? Hoe ga jij je telefoon gebruiken zonder internet?
Verder, waarom wil je geen internet? Hoe ga jij je telefoon gebruiken zonder internet?
WiFi
. Ik heb net wat topics gelezen over de Fair Use Policy van Hi, die schijnt 200mb te zij, bizar weinig dus. Verder denk ik dan dat ik dat abonnement neem... Wel vaag van Tweakers dat er niet bij staat dat er dan standaard internet bij zit.
Ik surf bijna elke dag (opera mini), sync via activesync met Gmail (mail, contacts en calendar), weer update vanzelf, twitter af en toe: 40-80 mb per maandKees Kluskens schreef op maandag 15 maart 2010 @ 23:22:
WiFi. Ik heb net wat topics gelezen over de Fair Use Policy van Hi, die schijnt 200mb te zij, bizar weinig dus. Verder denk ik dan dat ik dat abonnement neem... Wel vaag van Tweakers dat er niet bij staat dat er dan standaard internet bij zit.
Hmmz bij gsmweb hoef ik bij een verlenging van mijn 1jarige Tmobile relaxe+inet abbo maar 112 euro bij te betalen. Ik kwam er net alleen achter dat de Desire in de pricewatch nog maar een paar tientjes duurder is en de prijs nu al aan het zakken is. Slim om nog even te wachten?
@ post hierboven
Ik heb nu een nokia 5800 met inet bundel en ik heb toch een paar keer op 1Gb gezeten zonder daar me best voor te doen. Muziek streamen, regelmatig email checken, surfen met opera, Twitter, en soms beetje navigatie met a-gps.
@ post hierboven
Ik heb nu een nokia 5800 met inet bundel en ik heb toch een paar keer op 1Gb gezeten zonder daar me best voor te doen. Muziek streamen, regelmatig email checken, surfen met opera, Twitter, en soms beetje navigatie met a-gps.
[ Voor 30% gewijzigd door haakjesluiten op 16-03-2010 13:18 ]
The soap continues,M a r c o schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:06:
nou , ik ben dus ook naar belcompany gegaan gisteren, maar zonder legend teruggekomen,
ondanks mijn eerste mindere ervaring met belcompany dus, zag ik dat er een online aanbieding voor KPN was. Toch maar bij belcompany besteld dan, want ja, het is altijd makkelijk dat je een eventueel defect toestel in de winkel kan inleveren. En Belcompany levert net als de andere aanbieders ook binnen een dag (muv het weekend).
tenminste, dat dacht ik.
Overal op de website staat : levering binnen 24 uur. en voor 15:00 uur besteld, volgende dag in huis.
Ik zou op maandag gebeld worden voor levering op dinsdag.
Maandag om 4 uur nog niks gehoord, even naar mijn mail gekeken. Daar zat een mail in.
"Het product is niet op voorraad. Zodra het op voorraad is hoort u van ons."
Ik moest op mijn werk nog wat afmaken, dus om kwart voor 5 was ik thuis. Direct de telefoon gepakt.
Na 15 minuten aan de lijn te hangen werd de lijn er om 17:00 gewoon opgegooid. sluitingstijd van de klantenservice. Ik maar een mail gestuurd.
Vanmiddag om 3 uur had ik eindelijk even tijd op mijn werk om de mail te checken. geen antwoord!
Ik weer bellen. nu wel snel iemand te pakken.
reactie: "wij kunnen geen enkele uitspraak doen over de levertijd"
das lekker!! Na wat aandringen gaf hij aan toch minstens een week te verwachten.
Wat mij betreft kon belcompany de order ergens steken waar de zon niet schijnt.
Ik heb ze dit dus met iets vriendelijkere bewoording duidelijk gemaakt.
Daarna bij PDAshop gekeken. Daar was hij op voorraad, en kwam ik maar 14,40 euro duurder uit dan bij Belcompany (die hadden internet totaal voor 1,25 eerste jaar ipv 2,45).
Om 16:00 uur heb ik mijn bestelling daar afgerond, en om 16:05 werd ik al opgebeld om de levering te bespreken!!!
morgen tussen 9:00 en 13:00 heb ik hem dan toch eindelijk.
Besteld van de telfort site, morgen wordt de Legend tussen 12 en kwart over 16 geleverd, pinnen aan de deur
chauffeur belt even als hij er bijna is... netjes en het kost niets (de verzending)
[ Voor 12% gewijzigd door teek2 op 16-03-2010 19:06 ]
Verwijderd
Vandaag besteld bij phoneplaza.nl, nummerbehoud verzoek al naar Vodafone gestuurd. Hoop hem donderdag toch wel te ontvangen. Kan eindelijk die N82 de deur uit!
Contract aangevraagd bij gsmweb 77 euro voor 200 bellen+sms+web 1 jaar abbo zeer nette deal vind ik 
Ik heb nog tot 14 april een abbo bij tmobile. Maar ik dien ook een nummerbehoud in. Moet ik dan zelf ook nog annuleren?
Ik heb nog tot 14 april een abbo bij tmobile. Maar ik dien ook een nummerbehoud in. Moet ik dan zelf ook nog annuleren?
[ Voor 36% gewijzigd door haakjesluiten op 17-03-2010 20:58 ]
Omschrijving Aantal Prijs Totaal
HTC Legend 1 €0,00 €0,00
Hi Online 20 1 jaar 1
Zit me af te vragen of bovenstaande wel kan? Heb er geen internet bijgenomen omdat ik dat bijna niet gebruik en mocht ik dat willen gebruiken dan regel ik wel ergens Wifi. Ik betaal voor 1 jaar dus 12 x 16.95 = 203.40
HTC Legend 1 €0,00 €0,00
Hi Online 20 1 jaar 1
Zit me af te vragen of bovenstaande wel kan? Heb er geen internet bijgenomen omdat ik dat bijna niet gebruik en mocht ik dat willen gebruiken dan regel ik wel ergens Wifi. Ik betaal voor 1 jaar dus 12 x 16.95 = 203.40
dat kan nooit nee.ManiacsHouse schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:41:
Omschrijving Aantal Prijs Totaal
HTC Legend 1 €0,00 €0,00
Hi Online 20 1 jaar 1
om hem gratis te krijgen moet je normaal al 2 jaar Hi online 25 MET internet nemen.
Lol! Zoiets vermoede ik al. Maar ja wel bevestiging binnen van Hi. Zal mij benieuwen.M a r c o schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 23:21:
[...]
dat kan nooit nee.
om hem gratis te krijgen moet je normaal al 2 jaar Hi online 25 MET internet nemen.
Update: Keeg om 7.15 vandaag 5 smsjes met 5 maal een bevestiging dat de bestelling in behandeling is. Ik heb van Hi ook 5 ordernummers gekregen en deze kan ik ook gewoon controleren.
Inmiddels van 1 order wel een reactie gekregen dat het toestel niet op voorraad is... Dus weer mooi genep van KPN/Hi. Er heeft de hele avond op de website gestaan dat er ruim 50 op voorraad zijn en nu ineens niet meer?
Ik vermoed dat er in de komende dagen wel een telefoontje komt of een mail dat er iets niet klopt met de bestellingen. En anders krijg ik dus 5 Legends voor een erg scherpe prijs.

Juist ja... Allemaal geannuleerd. Ik zou gegevens verkeerd hebben ingevuld. Hi heeft dus gewoon een fout gemaakt op de website en zijn die nu aan het recht breien. Helaas... Zelfs mijn officiele verlenging is geannuleerd.
[ Voor 59% gewijzigd door ManiacsHouse op 18-03-2010 10:07 ]
Voor de mensen die 'm los willen kopen... misschien leuk: MediaMarkt: 4 halen, 3 betalen op alle artikelen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb telefonisch contact gehad me Hi. Voor 1 jaar Hi Online 15 betaal ik alleen abo en Legend gratis. Prijs klopt dus wel. Blijkt dat ik een hoge klant-waardering heb (E-status). Zit me te bedenken of hier niet meer uit te halen valt.
Da's erg goedkoopCrazyanz schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 20:57:
Contract aangevraagd bij gsmweb 77 euro voor 200 bellen+sms+web 1 jaar abbo zeer nette deal vind ik
Verwijderd
Hmm interessant. Ik krijg voor precies hetzelfde een lagere prijs voor de Legend....Thomaszki schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:16:
Telfort heeft ook wel een goede aanbieding moet ik zeggen.
Joepie! Volgens TrackenTrace word mijn toestel vandaag afgeleverd 
Eersgister besteld en als het goed is vandaag in huis. 3 Dagen dus via Hi.
Ik heb gisteren rond 5 uur gebeld en hij wordt ook vandaag geleverdManiacsHouse schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:20:
Joepie! Volgens TrackenTrace word mijn toestel vandaag afgeleverd
Ik moet nog een maand wachten voor ik m'n abonnement mag verlengen / een nieuwe afsluiten met nummer behoud (4 maanden van te voren), elke dag is een lastige
Hoe is de ervaring hier met GSMweb? Ik heb vrijdag de contracten etc naar ze gemaild maar ik heb nog niet eens een ontvangst bewijs ontvangen.
edit zelf maar even gebeld.
Aanvraag voor nummerbehoud is ingediend bij vodafone. Wel vreemd dat ze niet even een mail sturen dat ze je aanvraag ontvangen hebben weet je in ieder geval dat ze er mee bezig zijn.
edit zelf maar even gebeld.
Aanvraag voor nummerbehoud is ingediend bij vodafone. Wel vreemd dat ze niet even een mail sturen dat ze je aanvraag ontvangen hebben weet je in ieder geval dat ze er mee bezig zijn.
[ Voor 43% gewijzigd door haakjesluiten op 22-03-2010 16:31 ]
Gsmweb laat wel weinig van zich horen zeg...
Het aanvragen zou 1 a 2 dagen duren en is maandag ingediend daarnaast zou ik via de mail op de hoogte gehouden worden maar heb ik nog niet eens een ontvangst bevestiging van me aanvraag gekregen. Ik kan alleen maar hopen dat ze alles netjes en snel regelen maar vind de communicatie naar mij als klant knap beroerd.
Het aanvragen zou 1 a 2 dagen duren en is maandag ingediend daarnaast zou ik via de mail op de hoogte gehouden worden maar heb ik nog niet eens een ontvangst bevestiging van me aanvraag gekregen. Ik kan alleen maar hopen dat ze alles netjes en snel regelen maar vind de communicatie naar mij als klant knap beroerd.
Dat heb ik maandag al gedaan maar toen werd mij verteld dat ik nog mails zou krijgen (die ik nog steeds niet heb gehad).
Zeg maar nee want dan krijg je er 2 is het blijkbaar bij KPN/Hi. Wilde van mijn abo af maar kreeg zo'n goed aanbod met Legend erbij dat ik maar weer een jaar in zee met ze ben gegaan. Vorige week Legend ontvangen.
Ding dong... Maandagmiddag doet mijn vriendin de deur open... TNT met nog een Legend...
Ding dong... Maandagmiddag doet mijn vriendin de deur open... TNT met nog een Legend...
klopt het hier:
http://www.pdashop.nl/pla...erviceplanproductid=88439
nou echt dat je zonder internet etcetera toestel al gratis hebt voor 19 euro's per maand?
en weet iemand of de PDA-Shop de toestellen simlocked/branded verstuurd of simlock vrij?
mijn vader heeft namelijk abbo van de zaak, en mijn moeder wilt nieuw abbo dus wilt mijn pa een leukj toestel erbij maar daar moet wel simkaart (vodafone) van de zaak in kunnen..
http://www.pdashop.nl/pla...erviceplanproductid=88439
nou echt dat je zonder internet etcetera toestel al gratis hebt voor 19 euro's per maand?
en weet iemand of de PDA-Shop de toestellen simlocked/branded verstuurd of simlock vrij?
mijn vader heeft namelijk abbo van de zaak, en mijn moeder wilt nieuw abbo dus wilt mijn pa een leukj toestel erbij maar daar moet wel simkaart (vodafone) van de zaak in kunnen..
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Kan wel kloppen ja voor 2 jarig abonnement.
Ik heb um met een 1 jarig abonnement van 30,19 p.m + 77 euro en dan kom je ongeveer op hetzelfde totaal bedrag uit.
Ik gok dat ie simlock vrij is. tussenverkopers verkopen meestal simlock vrije toestellen. En als het toch zo is staat het er meestal bij.
Ik heb um met een 1 jarig abonnement van 30,19 p.m + 77 euro en dan kom je ongeveer op hetzelfde totaal bedrag uit.
Ik gok dat ie simlock vrij is. tussenverkopers verkopen meestal simlock vrije toestellen. En als het toch zo is staat het er meestal bij.
Ik heb ook de legend besteld en aangezien ik niet zo veel bel en sms, wilde ik een klein abbo erbij van Hi, wel met internet natuurlijk. Ik dacht dat Hi.nl het goedkoopst was, maar na zoekwerk blijkt dat Typhone en GSMPlaza het goedkoopst zijn, namelijk al vanaf een Hi20 abbo.
Ik kom daarbij uit op een totale prijs van 581.25 euro en dat is 24.21 euro per maand over de hele looptijd. Had geen van beide leveranciers hier gevonden, dus denk, ik meld het even.
581.25 = =(24*16,95)+(12*2,5)+(12*9,95)+24,95 (aansluitkosten)
dus excl. verzenden.
Ik kom daarbij uit op een totale prijs van 581.25 euro en dat is 24.21 euro per maand over de hele looptijd. Had geen van beide leveranciers hier gevonden, dus denk, ik meld het even.
dus excl. verzenden.
Geen kosten voor de telefoon zelf? want dan is wel een interessante prijsEriksk schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:54:
Ik heb ook de legend besteld en aangezien ik niet zo veel bel en sms, wilde ik een klein abbo erbij van Hi, wel met internet natuurlijk. Ik dacht dat Hi.nl het goedkoopst was, maar na zoekwerk blijkt dat Typhone en GSMPlaza het goedkoopst zijn, namelijk al vanaf een Hi20 abbo.
dus excl. verzenden.
Ben ik toch goedkoper uit.
1 jarig Vodafone 200 sms+bellen+web 30,19p.m +77 euro voor toestel. Totaal €439.28
1 jarig Vodafone 200 sms+bellen+web 30,19p.m +77 euro voor toestel. Totaal €439.28
Tjah als je het zo bekijkt ben je nog goedkoper uit als je het toestel gewoon los koopt voor € 385,-Crazyanz schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:01:
Ben ik toch goedkoper uit.
Beetje appels met peren vergelijken, jij hebt het over één jarig abonnement en hij heeft al 2 jaar abonnementsgeld in de prijs zitten.
idd, en voor die 142 euro (= 11,80 p/m) verschil ga je niet een simonly voor 1 jaar inclusief web kunnen krijgen denk ik.DyStiC schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:15:
[...]
Tjah als je het zo bekijkt ben je nog goedkoper uit als je het toestel gewoon los koopt voor € 385,-![]()
Beetje appels met peren vergelijken, jij hebt het over één jarig abonnement en hij heeft al 2 jaar abonnementsgeld in de prijs zitten.
of je moet natuurlijk zo gadgetgeil zijn dat je maar 1 jaar doet met een telefoon, en dan weer een nieuwe wilt hebben. Dan is het een ander verhaal.
Dat is wel mijn verhaal ik neem echt nooit meer 2 jaar abbo's dat heb ik inmiddels wel afgeleerd zeker in de tijd dat er bijna elke maand weer een telefoon met de WOW factor uitkomt
Ik wilde graag bij Vodafone blijven omdat ik over het algemeen erg tevreden ben met het bereik (bijna overal waar ik kom HSDPA). Alleen ik moest overal bijbetalen als ik een Bel+SMS+Web 150 abonnement wilde. Dit varieerde van zo'n €55,- tot zo'n €100,-
Ik was al even bij Belcompany binnengelopen, maar daar kostte de Legend me €99,- bij verlenging van mijn Vodafone abonnement. Toen ik zomaar eens op de site van Belcompany keek, zag ik daar ook de prijs van €99,- staan. Toen ik echter verderging, was het toestel opeens gratis, plus gedurende de gehele looptijd 12,5% korting op de abonnementskosten.
Zojuist heeft de koeriersdienst gebeld om voor morgen een leverafspraak te maken.
Vodafone verlenging (abonnement Bel+SMS+Web 150) plus de HTC Legend kost me nu dus:
24 * (29,50 * 0,875) = €619,44. Al met al geen slechte deal volgens mij.
Ik was al even bij Belcompany binnengelopen, maar daar kostte de Legend me €99,- bij verlenging van mijn Vodafone abonnement. Toen ik zomaar eens op de site van Belcompany keek, zag ik daar ook de prijs van €99,- staan. Toen ik echter verderging, was het toestel opeens gratis, plus gedurende de gehele looptijd 12,5% korting op de abonnementskosten.
Zojuist heeft de koeriersdienst gebeld om voor morgen een leverafspraak te maken.
Vodafone verlenging (abonnement Bel+SMS+Web 150) plus de HTC Legend kost me nu dus:
Legend besteld bij KPN =).
Heb m'n abbo verlengt, had een prima aanbod.
Voor 29.50 in de maand (incl. Internet, Bellen en SMS Totaal) en een gratis Legend.
Ben benieuwt wanneer die er is
Heb m'n abbo verlengt, had een prima aanbod.
Voor 29.50 in de maand (incl. Internet, Bellen en SMS Totaal) en een gratis Legend.
Ben benieuwt wanneer die er is
Ik heb hem vanmorgen binnengekregen (zie 2 posts hierboven). Heerlijk speelgoed en zeer intuïtief!
Verwijderd
ik ben van plan om een htc legend aan te schaffen bij typhone met kpn
dit kost mij dan 22,25 x 12 + 29,75 x 12 = 624
maar is typhone betrouwbaar of kan ik de telefoon beter ergens anders bestellen?
dit kost mij dan 22,25 x 12 + 29,75 x 12 = 624
maar is typhone betrouwbaar of kan ik de telefoon beter ergens anders bestellen?
weet iemand eigenlijk waarom ze nog niet in de vodafone winkel liggen, maar wel in alle andere winkels???
Ik word zo moe van Vodafone héSilverline schreef op maandag 29 maart 2010 @ 02:12:
weet iemand eigenlijk waarom ze nog niet in de vodafone winkel liggen, maar wel in alle andere winkels???

Al ben ik nu wel verschrikkelijk aan het twijfelen. Als ik kies voor vodafone scherp. Dan betaal ik voor 325 minuten per maand + 100 gratis smsje, €12,50. Als ik dan het toestel gewoon koop, ben ik véél goedkoper uit eigenlijk dan dat ik 25 euro per maand betaal.

Ah, alleen je betaald per minuut en je kan géén blox aan sluiten. Nja.
Dat is inderdaad een mooie deal. Ik laat het WEB maar weg. Ik gebruik mooi de WIFI. En ik heb het toestel nu gewoon los besteld. Heb nu 225 belminuten + 400 smsjes voor €11,90- per maand gekozen, kan dan geen blox en gesprekken worden per minuut gerekend en niet per seconde. Ik bel toch niet extreem veel en heb dus nu veel meer dan dat ik eerst had.priens schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:05:
Ik wilde graag bij Vodafone blijven omdat ik over het algemeen erg tevreden ben met het bereik (bijna overal waar ik kom HSDPA). Alleen ik moest overal bijbetalen als ik een Bel+SMS+Web 150 abonnement wilde. Dit varieerde van zo'n €55,- tot zo'n €100,-
Zojuist heeft de koeriersdienst gebeld om voor morgen een leverafspraak te maken.![]()
[ Voor 83% gewijzigd door tiswat op 30-03-2010 13:21 ]
Verwijderd
Op dit moment is de Legend opgenomen in de prijslijst van de vodafone winkels... betekend dat hij toch echt snel in de winkel ligt.... begin volgende week?
Bedankt!
Vodafone Breda heeft ze vanaf vandaag ook! heb em net gehaald!
Vodafone Breda heeft ze vanaf vandaag ook! heb em net gehaald!
Op de site kan je hem verwachten rond 7 april. Kreeg een mail van ze terug. Ik heb hem zelf gewoon gekocht en een goedkoop abbo gekozen bij Vodafone.Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:58:
Op dit moment is de Legend opgenomen in de prijslijst van de vodafone winkels... betekend dat hij toch echt snel in de winkel ligt.... begin volgende week?