hallo.
Ik heb geprobeerd mijn processor over te clocken en met suc6 nou jahhhhh bijna
ik heb de processor nu op 3600 mhz staan (standaard 3.0ghz) maar als ik orthos start loopt mijn temperatuur al op na 80 graden waar na die dus geel word in coretemp
heb ik iets verkeerds in gesteld of lig t gewoon aan de cooler
heb een standaard cooler die bij de E8400 geleverd is
maar dat moet niets uit maken heb mensen hier op t forum gezien die de 3,6 gehaald hebben met standaard cooler na 8 uur orthos ik haal nog geen 3 minuten
processor E8400 3 ghz
moederbord p5q se plus
kast is een xilon raid kast dus met 1 groot gat aan de voorzijde 2 groote 12x12 cm gaten aan zijkant
heb 1 groote fan 12x12 cm voor in de kast die zuigd van buiten af de lucht na binnen
2 fans op de videokaart gericht van 6x6 cm (blazen lucht op videokaart)
1 fan aan de zijkant 12x12 (zuigd lucht na buiten)
1 fan aan achterzijde (zuigd ook lucht na buiten)
mvg roy
Ik heb geprobeerd mijn processor over te clocken en met suc6 nou jahhhhh bijna
ik heb de processor nu op 3600 mhz staan (standaard 3.0ghz) maar als ik orthos start loopt mijn temperatuur al op na 80 graden waar na die dus geel word in coretemp
heb ik iets verkeerds in gesteld of lig t gewoon aan de cooler
heb een standaard cooler die bij de E8400 geleverd is
maar dat moet niets uit maken heb mensen hier op t forum gezien die de 3,6 gehaald hebben met standaard cooler na 8 uur orthos ik haal nog geen 3 minuten
processor E8400 3 ghz
moederbord p5q se plus
kast is een xilon raid kast dus met 1 groot gat aan de voorzijde 2 groote 12x12 cm gaten aan zijkant
heb 1 groote fan 12x12 cm voor in de kast die zuigd van buiten af de lucht na binnen
2 fans op de videokaart gericht van 6x6 cm (blazen lucht op videokaart)
1 fan aan de zijkant 12x12 (zuigd lucht na buiten)
1 fan aan achterzijde (zuigd ook lucht na buiten)
mvg roy