Maar even een nieuw topic gestart van waar ik gebleven was.
Wallie Wallie schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:30:
Om 2009 nog eens extra leuk af te sluiten stopt de 3 maanden oude panasonic TX-P42G10 er op oudejaarsdag spontaan mee. Na nadere inspectie zit er een grote barst in in de binnenkant van het scherm. Das mooi klote, kaput! Aangezien we deze bij de mediamarkt hadden aangeschaft maar naar de mediamarkt voor de garantie. Maar dan wel zonder tv, want als we hem gaan vervoeren ben ik bang dat de barst erger wordt en wellicht naar de buitenkant uitslaat. Dan zeker opeens weg garantie...
De eerste keer is onze aanvraag geen eens in behandeling genomen. Dat bleek na 2 dagen later bellen. De medwerkster had er niks mee gedaan. Dus weer opnieuw naar de mediamarkt. En dit keer werden we wel goed geholpen. We zouden worden benaderd door het service bedrijf van de mediamarkt om een afspraak te maken. Nu had ik al gelezen dat de pana's door E-Care in behandeling genomen moeten worden. En inderdaad, we werden gebeld dat hun niks konden doen en dat Panasonic dit moest oplossen (Haagtechno BV). Dus E-Care. Alleen nu komt het leuke: "We geloven u niet". Aldus het antwoordt van de Haagtechno service afdeling. We moesten het maar met de mediamarkt oplossen.
Enfin we zijn nu zo'n 3 weken verder en met de mediamarkt afgesproken dat we foto's mailen en dat ze zo kunnen beoordelen samen met Haagtechno dat het niet onze schuld is deze barst / scheur aan de binnenkant zit. Want opeens wilde de mediamarkt ook niet meer langskomen met het service bedrijfje. Dit terwijl ze dit eerder wel van plan waren en we ook recht op hebben.
4 weken later, en jawel, nog niks gehoord. Dus maar weer een mailtje naar de mediamarkt. En je raad het al tot op vandaag nog geen oplossing of antwoord.
Eerst was ik nog goed van vertrouwen over de garantie afloop omdat Panasonic daar vaak positief op wordt beoordeeld. Zie bijvoorbeeld precies hetzelfde probleem: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=60254.0
Ik denk ook dat wanneer dit de lang gaat duren maar een externe partij in ga schakelen. Aangezien ik zeker weet dat dit niet onze schuld is. En dus in mijn goed recht sta.
Oordeel zelf over pics:
[afbeelding]
of http://hengelaar.net/pics/pana/ voor de grote foto's
Keep you posted!