PS3 kapot door stroomuitval

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
Ik was bezig met een potje Call of Duty op mijn PS3 en de stroom viel uit. De tv en mijn PS3 gingen dus uit en mijn controller schudde best wel hard. Nu heb ik mijn PS3 weer aangezet, maar hij doet niks meer; hij reageert niet op mijn controller, de achtergrond beweegt niet, hij blijft hangen op het scherm waarbij ik de gebruiker moet kiezen én hij gaat niet eens meer uit.

Weet iemand wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:06
Er is al een speciaal topic voor PS3 defecten, het PS3 defecten topic.
Je symptomen lijken op een yellow screen of death, connect je controller wel met de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Volgens mij kun je hiermee aankloppen bij je energiemaatschappij. Een kennis van mij heeft voor hetzelfde probleem ook een digitaal televisie kastje vergoed gekregen. Er vanuitgaande dat de stroomuitval niet alleen in jouw huis was door kortsluiting oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-10 13:19
Je zou eerst kunnen proberen bij het aanzetten de aanknop ingedrukt te houden op de ps3 tot je een aantal piepjes hoort. Dan wordt je ps3 gereset.
Mocht dit niet werken dan ben ik bang dat de hardeschijf van de ps3 kapot is. Gelukkig kun je deze makkelijk zelf vervangen. Google is je vriend hiervoor.

Succes ermee, hopelijk had je wel een redelijk recente back-up van je savegames.