Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vaatwasser in Kia Picanto?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.079 views

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:59
Kan iemand met een picanto even opmeten of er een vaatwasser van 60x82x58 cm in past? En met name of die door de achterklep naar binnen kan?

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Staan de maten niet op www.mijnkia.nl?

* heb zelf een Rio, dus kan je niet helpen

==
hoi

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

www.autotrader.nl ? kan je afaik zo alles opzoeken, maar dat is een hatchback, niet? Dat moet echt wel passen. In mijn Starlet paste dat soort prut ook allemaal prima :Y)

Even opletten dat de handel goed droog is, anders heb je alles zeiknat en dat wil je niet :P

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:59
Nee dat kan ik niet vinden. De breedte is wel goed, de diepte denk ik ook wel. Maar de hoogte van de doorlaat van de kofferbak, daar heb ik twijfels over...

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ach een beetje zagen in zo'n ding maakt ook niet zoveel uit toch?

:')

[semi-serieus]Kun je geen originele brochure vinden? anders missch http://www.autoweek.nl/carbase.php voor specs proberen!

[ Voor 47% gewijzigd door flashin op 19-02-2010 12:38 ]

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Mn moeder kan in een Daihatsu cuore een kennel voor een Duitse Herder kwijt dus ik denk dat een vaatwasser in een Picanto ook wel moet gaan lukken. Die vaatwasser kan eventueel ook wel op zn zijkant, dus dat de bovenkant van de vaatwasser het eerst in de auto gaat. Moet je inderdaad wel oppassen dat die goed droog is.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat moet toch wel lukken?
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/34oewyt.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Wolly op 19-02-2010 15:43 ]

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-11 19:25
Wij hebben ooit een flinke fauteuil in een Daihatsu Cuore gekregen (en een in mijn Seat Leon, dat ging moeilijker dan in die Cuore :( ) dus ik denk dat een vaatwasser wel moet passen.

.....

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-11 23:20

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Een vaatwasser in een KIA ? Past die niet naast de magnetron ? Anders misschien in plaats van de hetelucht oven ?

sorry, kon het niet laten.....

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11 21:04

Skef

Ik scheer.me

Sabelhout schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:39:
Wij hebben ooit een flinke fauteuil in een Daihatsu Cuore gekregen (en een in mijn Seat Leon, dat ging moeilijker dan in die Cuore :( ) dus ik denk dat een vaatwasser wel moet passen.
offtopic:
Ik heb ooit met een heftruck een europallet met tegels achterin een Suzuki Alto geschoven >:)
Heb nog nooit zo'n verlaagde Alto gezien!

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-11 20:23

Fisico

by Fabian

Dit lijkt mij een weinig zinnige vraag (die je wellicht elders ook beter kan stellen) of via trail and error zal uitvinden.

dit topic gaat in ieder geval dicht.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.