Ik heb hier een PC staan die traag was en dus was een herinstallatie wel op zijn plaats. Zo gezegd, zo gedaan. Ik pak de recovery CD-rom met XP Home SP1 en installeer deze zonder problemen.
N.B. Ik kom ook niet in de veilige modus. Als ik deze start dan krijg ik op mijn beeldscherm een raar patroon te zien van groene en blauwe kleuren zonder dat ik daar iets vast aan kan knopen.
Ik heb ook MemTest86 laten lopen maar deze heeft geen fouten in het geheugen ontdekt.
Wie kent misschien dit probleem en kan mij helpen
Handeling 1
Vervolgens handmatig XP Service Pack 3 gedownload en geïnstalleerd ook zonder problemen totdat de computer opnieuw opgestart moet worden. De computer start op maar blijft hangen bij het 'lopende' balkje. Het probleem bij het balkje is dat het niet loopt. Vervolgens start de computer zich weer opnieuw op en blijft weer hangen bij het niet-lopende balkje. Zo komt de pc in een rebootloop.Handeling 2
weer opnieuw geïnstalleerd zonder problemene en via Windows Update Service Pack 2 opgehaald. Deze ook geïnstalleerd. Maar ik krijg exact het probleem zoals hierboven beschreven. Bij het opnieuw opstarten komt de computer in een rebootloop zonder lopend balkje.Handeling 3
Vervolgens een CD gepakt met XP Prof SP3 (geslipstreamd). Eerst met een GParted Live CD de schijf geformatteerd naar NTFS. Deze ook geïnstalleerd maar ook als ik na de installatie de PC opnieuw moet opstarten krijg ik de welbekende rebootloop.N.B. Ik kom ook niet in de veilige modus. Als ik deze start dan krijg ik op mijn beeldscherm een raar patroon te zien van groene en blauwe kleuren zonder dat ik daar iets vast aan kan knopen.
Ik heb ook MemTest86 laten lopen maar deze heeft geen fouten in het geheugen ontdekt.
Wie kent misschien dit probleem en kan mij helpen