Zylom games op Linux

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321370

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Heeft iemand al eens Zylom games native onder linux werkend gekregen? Mijn vader is namelijk al om naar Linux. Die kan zijn Internet vrienden, vereniging, mail, foto's, films, muziek. etc. goed de baas met Linux. Maar daarentegen wil mijn moeder graag die zylom games spelen. Dilemma! :X Ik wil voorkomen dat ik wine moet gaan installeren.

Dus nu is mijn vraag weet iemand een manier om dit voor elkaar te krijgen. Zodat ik mijn moeder ook volledig op linux kan zetten. En dat gare Windows gebeuren voorgoed kan afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Waarom wil je wine niet installeren? :?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Omdat dit teveel resources gebruikt voor deze pc. Oke als er geen andere optie is dan moet ik dat proberen. Maar als het niet hoeft. Dan natuurlijk liever niet.

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 321370 op 19-02-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:34

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 321370 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:52:
Omdat dit teveel resources gebruikt voor deze pc.
Wine gebruikt geen resources als het niet gestart is, en ook nog eens weinig resources als overhead voor programma's welke eronder draaien. En de benodigde schijfruimte valt volgens mij ook wel mee.

Volgens de AppDB worden bijvoorbeeld spellen van PopCap aardig ondersteund.

[ Voor 26% gewijzigd door The Zep Man op 19-02-2010 11:07 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Wine werkt zaaalig; ik gebruik het voor Photoshop Cs4
Lijkt mij ook de enige praktische oplossing, anders zul je moeten werken met virutal machine

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag betreft een tikje richting Spielerij - Problemen & Vragen gegeven.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wine is zeker niet verkeerd. Maar dat wil ik zo lang als het kan vermijden. en voor photoshop gebruik ik gimp met daaroverheen gimpshop. Voor die paar foto's wat ik doe bewerken werkt het goed en snel.
Pagina: 1