Vraagje,
Een vriend van me heeft internet problemen. Zijn telefoonkabel van contact naar modem was stuk gebeten door zijn huisdier
, even een nieuwe aanschaft, ff inpluggen en het zou moeten werken zou je zeggen. Maar op de PC geeft het netwerkicoontje rechtsonderin aan dat er geen netwerkkabel is aangesloten terwijl die toch echt goed in de modem en PC zit.
Wat mij opviel was dat alle lampjes op de modem goed zijn, behalve de Ethernet. Deze blijft maar knipperen wat volgens mij betekent dat er geen connectie is. Dus ik dacht dat het aan de nieuwe telefoonkabel lag, maar het lampje DSL brand gewoon goed op de modem dus de verbinding tussen telefooncontactpunt en modem moet goed zijn.
Maar hoe dan de ethernetaansluiting problemen heeft gekregen… Iemand een idee?
ps. de modem indentificeert wel de draadloze netwerken in de omgeving.....
Een vriend van me heeft internet problemen. Zijn telefoonkabel van contact naar modem was stuk gebeten door zijn huisdier
Wat mij opviel was dat alle lampjes op de modem goed zijn, behalve de Ethernet. Deze blijft maar knipperen wat volgens mij betekent dat er geen connectie is. Dus ik dacht dat het aan de nieuwe telefoonkabel lag, maar het lampje DSL brand gewoon goed op de modem dus de verbinding tussen telefooncontactpunt en modem moet goed zijn.
Maar hoe dan de ethernetaansluiting problemen heeft gekregen… Iemand een idee?
ps. de modem indentificeert wel de draadloze netwerken in de omgeving.....
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio