Toon posts:

iemand mod erg vreemd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www2.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=278965

ik kan alles hebben op deze topic, maar flamebait ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:05

Jaymz

Keep on moving !

=>> TMF aub|
-------------+
(Ik ken dat nie ;()

De laatste opmerking over Mkeys is niet zo slim.

Onlangs is "besloten" dat DPC opmerkingen in NIET DPC draden op 0/-1 thuishoren.

De persoon de de flamebait heeft gegeven kent de modbot nog niet zo goed.

maar de "-1 overbodig" gaat 'ie wel van me krijgen.

[edit: layout]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou jongen ik vind jouw echt een tering mongool . de hele post is gericht op alpha en topic , en alleen omdat ik hier post dat er iemand een onterechte flamebait heeft [en boven mij ook geloof ik ] mod jij mij omlaag ? ik vind je echt een teringlijer , ik weet niks over die afspraak van geen dpc bla bla bla . ik ben echt pissed nu ja. je bent selectief aan het modden , wat volgens mij niet de bedoeling kan zijn ..

harde woorden ja .. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Hmm, slecht geslapen vannacht ?
-----------------------------------------
Ps. voor anderen die dit lezen: je hoeft er niet tussen te springen (lees tussen de regels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ik vind eerlijk gezegd zelf dat veel posts te laag zijn gemod, veel -1's, waar 0 overbodig ook had gekunt.

Ik ben daar dus ook mee bezig, maar kan niet in 20 draden tegelijk zijn, en ik moddereer alleen posts die ik "buiten de marges" vind vallen.

Een post op -1 die ik op 0 zou willen zien krijgt van mij minder "prio" dan een post op 2/3, die ik op 0 zou willen zien.

0: overbodig waar 'ie nu staat is ietsjes overdreven, 0,5 zou een mooie score zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal me er maar niet mee bemoeien, hij staat nu op +1 Overbodig.

Lekker laten staan en van mij mag deze draad heel snel op slot voordat het uit de hand loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

en alleen omdat ik hier post dat er iemand een onterechte flamebait heeft [en boven mij ook geloof ik ] mod jij mij omlaag ?
Ik denk niet dat iemand jou omlaag mod (en zeker Jaymz niet...) omdat je hier op TMF een melding post.
Over die flamebait: dat is wel een beetje overdreven ja, maar er zijn wel vaker mensen die een onterechte -1 (label boeit niet) aan de broek krijgen. Dat is toch niet terug te draaien, hoogstens kunnen er wat correcties in de eindstand aangebracht worden. Aangezien ie nu op 0.23 staat mag ie daar van mij best blijven. Tussen de 0 en 1 staat ie goed hoor. Wat voor label daar dan aangeplakt wordt is verder niet van belang. Van mij mag ie 0: gemodereerd of 0: overbodig krijgen.
ik vind je echt een teringlijer , ik weet niks over die afspraak van geen dpc bla bla bla . ik ben echt pissed nu ja. je bent selectief aan het modden , wat volgens mij niet de bedoeling kan zijn ..
harde woorden ja .. :(
Als je zo begint is voor mij de wil om je posting nog te corrigeren erg ver te zoeken. Als ie op -1 zou eindigen mag ie daar lekker blijven staan. Noem het maar selectief modden, maar als je zo gaat lopen flamen hier kun je moeilijk verwachten dat er mensen zijn die jou nog vriendelijk willen helpen.

Succes met je verdere leven.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ik moet toegeven dat ik tactisch niet al te sterk uit de hoek kwam (maar daar ben ik wel goed in :)).

Ik had ook kunnen zeggen dat degene die de flambait heeft gegeven er meer last van heeft dan jouw (ivm metamodbot), maar dat ik objectief gezien de post te hoog gemod vond (3) en mijns inziens tussen de 0 en 1 terecht zou mogen komen, en ik bij de moderatie Overbodig als argument heb gegeven. Maar ik heb niet altijd de tijd en zin om lang te reageren.

Ik had ook gewoon "-1 Overbodig" kunnen geven ZONDER te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Ik had ook gewoon "-1 Overbodig" kunnen geven ZONDER te reageren.
Zoals * GA!S ;)

de betaler vervuilt

Pagina: 1