Ik heb zelf de LC40LE705E en hij werkt goed met het Smit Conax kaartje van KPN.
Er is echter wel een software probleem met dit toestel wat Sharp niet wil oplossen.
Ik woon in een grensgebied tussen twee provincies waardoor ik dus ook 2 regionale zenders kan ontvangen en waarvan de sharp dan automatisch de sterkste selecteert.
De zenderlijst wordt opgebouwd op basis van de LCN nummers (logical channel number) van de ontvangen kanalen. Nld1 op 1, Nld2 op 2, Net5 op 8 etc. Zo zet hij dan het regiokanaal op 22 in de lijst.
Dubbele zenders die op andere frequenties binnen komen negeert hij dan en worden niet in de lijst opgenomen.
Zo ziet hij alle regiokanalen ook als een en dezelfde zender waardoor hij slechts een regiokanaal in de lijst op neemt.
De zenderlijst kun je achteraf wel herindelen door twee geselecteerde zenders van plaats in de lijst te wisselen maar je kunt geen extra zenders toevoegen met hetzelfde LCN nummer waardoor je altijd slechts een regiozender in je lijst kunt hebben en dat is die met het sterkste signaal.
Bij een handmatige scan op het juiste kanaal vind hij de zenders wel maar ook dan negeert hij ze omdat ze volgens zijn programmering al in de lijst voorkomen.
In mijn geval kan ik alleen de regiozender van de buur-provincie ontvangen en niet die van mijn eigen provincie.