iTunes start niet meer op. [Win 7 64bit]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Topicstarter
Sinds een tijdje heb ik een heel irritant probleem met iTunes, als ik het programma wil openen krijg ik even zo'n laad icoontje en daarna gebeurd er gewoon niks meer. Als ik dan @ taakbeheer>processen kijk zie ik daar wel iTunes en iTunes Helper staan, maar er gebeurd nog steeds niks. Ik heb al iTunes opnieuw geïnstalleerd, de eerste keer na het installeren startte hij wel, maar de volgende dag deed iTunes weer niks... :S Ik heb ook geprobeerd het in de compatibiliteit modus van Win XP en Vista te draaien en in 640×480, maar niks helpte. Ik draai het op Windows 7 Home Premium 64 Bit, weet iemand misschien een oplossing?

Alvast bedankt. :)

[ Voor 0% gewijzigd door bello2185 op 20-02-2010 11:58 . Reden: Typo... ]

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03:10

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Wat bij mij nog wel eens tot verwarring leidt, is het feit dat als je iTunes updatet, hij wil dat je opnieuw met de voorwaarden akkoord gaat. Die voorwaarden komen echter als een pop-under onder alle gemaximaliseerde vensters. Als je iTunes dus recent geüpdatet hebt, moet je dat eens bekijken.

Compatibiliteit enzo veranderen hoeft denk ik niet, bij mij werkt iTunes wel op Windows 7 64bit. Geen idee waar het wel in kan zitten als bovenstaande niet werkt overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Niet online

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Topicstarter
Ik heb even gekeken maar krijg ook niks van die voorwaarden, die kreeg ik alleen de 1e keer na het opnieuw installeren, die accepteerde ik toen en toen starte hij. Maar na een tijdje liep iTunes vast en moest ik het afsluiten. Daarna wilde hij niet meer starten. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
koop dan een mac _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Dat lijkt me inderdaad ook de beste optie dan. Als je iTunes echt niet aan de praat krijgt zou ik ook maar gewoon een mac kopen, dan zal het vast wel werken.

[ Voor 10% gewijzigd door Scott op 21-02-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Niet online

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Topicstarter
Ja, zo'n iMac vind ik zelf ook niet verkeerd, heb alleen het geld er niet voor...

Dus veel meer ideeën zijn er niet...? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Ik was sarcastisch, het is natuurlijk belachelijk om maar een nieuwe computer te kopen omdat iTunes niet werkt. Zou mooi worden, dan zou Apple gewoon alle Windows-installaties niet kunnen laten werken :+

Ik heb echter geen idee wat het probleem wel zou kunnen oplossen. Ik zie dat je iTunes en iTunesHelper in je process list ziet staan, staat Quicktime daar ook tussen ? Die is namelijk nodig voor iTunes (kun je dus ook niet zomaar verwijderen). Wat je ook nog zou kunnen proberen is iTunes verwijderen en dan opnieuw installeren (en dus niet gewoon opnieuw installeren over de oude installatie heen).

Mocht dat allemaal niet werken, dan zou ik naar drastischere maatregelen gaan kijken. Andere partitie, andere schijf, schijf formatteren, andere computer met ongeveer dezelfde setup. Maarja, vanaf dat punt kan het zoveel zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 17:06
via taakbeheer het Itunes proces dat aanstaat ff uitzetten, zou de truc moeten doen. Werkt bij mij tenminste wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Niet online

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Topicstarter
@ AMD1800

Als ik het uitzet en daarna weer probeer dan werkt het nog steeds niet.
(Maar volgens mij werkt het nu min of meer... :P)

@ Scott

Ik had al een keer helemaal verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, dat werkte niet.
Quicktime had ik al, maar heb dat nu nog opnieuw geïnstalleerd. Als ik nu Quicktime opstart en daarna iTunes opstart werkt het in de meeste gevallen, alleen als er een DVD in m'n DVD Speler zit loopt Quicktime (en iTunes) vast. Dus kan nu in ieder geval weer dingen op m'n iPod zetten... :P

Pagina: 1