Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug] wachtwoorden

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views

Verwijderd

Topicstarter
Een bug zal het wellicht niet zijn, eerder een opmerking n.a.v. de problemen vandaag.

Toen GoT weer online was kon ik niet meer inloggen, ik kreeg de volgende melding:

"Sorry, de combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet juist..."

Maar een mailtje gestuurt naar frontpage@tweakers.net, maar ik dacht bij mijzelf, laat ik eens een nieuw wachtwoord genereren, goed dat werkte en ik kon weer bij mijn account.

Vervolgens geprobeerd m'n oude wachtwoord te herstellen, is ie te kort :X

Is dat onlangs veranderd cq. klopt dat mijn wachtwoord gereset is geweest?

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Ik denk dat er op dit moment een algehele

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Dit is volledig te wijten aan het feit dat Artemis het vlak na het weer up gaan het zo druk had dat niet alle queries goed werden afgehandelt. Als na het (succesvol) inloggen er toch geen sessie kan worden weggeschreven in de DB of er geen profieldata kan worden opgehaalt dan krijg je namelijk dezelfde error - de code is gewoon zo 'dom' om aan te nemen dat het aan de credentials ligt als er geen sessie gestart kan worden :P

Je wachtwoord was dus niet gereset, en waarschijnlijk was het je later wel gelukt om gewoon in te loggen. De 'minimaal 8 tekens voor een wachtwoord'-regel is er ook alweer een tijdje overigens ;)

Anyway: samenloop van omstandigheden, maar ik ga hier bij herziening van het sessiesysteem wel naar kijken :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.