Medion MD98190 G210M geheugen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-02 10:41
Ik heb een Medion MD98190 laptop. Ik heb de prestatieindex gedraaid en een vraag over het volgende:

Grafische weergave
--------------------------------------------------------------------------------
Type beeldschermadapter NVIDIA GeForce G210M
Totaal beschikbaar grafisch geheugen 1518 MB
Toegewezen grafisch geheugen 256 MB
Toegewezen systeemgeheugen 0 MB
Gedeeld systeemgeheugen 1262 MB
Versie van beeldschermadapterstuurprogramma 8.17.11.9562
Resolutie van hoofdbeeldscherm 1600x900
DirectX-versie DirectX 10
-------------------------------------------------------------------------------

Hoe moet ik dit lezen? Gebruikt de grafische kaart nu wel of geen systeemgeheugen of zou die nog wel systeemgeheugen kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301785

Hoi :) ,je moet dit lezen als dat je laptop vanzich zelf 256MB eigen toegewijdt geheugen heeft en dat er maar liefst een dikke ruime gigabite gedeeld systeem geheugen KAN worden aangesproken 1262MB, indien er te weinig eigen geheugen zou zijn .
Bij voorbeeld bij het afspelen van hd content , of game`s .De verschillende fabrikanten hebben er speciale namen voor gedeeld geheugen ,o,a hypermemory.
Waar het om draaid is dat je gpu van je laptop ,de g210m 256MB (g) ddr2 of ( g)ddr3 heeft van zich zelf heeft en dat is niet slecht hoor.
Mocht een programma te weiging geheugen hebben dan word het gedeelde aangesproken .Dit gaat meestal ten nadeel van je eigen werkgeheugen .
Met zo`n groot aantal als jij hebt zou ik aanraden ,als je windows 7 of vista draaid , of minimaal 4 gb ram , of in het bios kan je ,in de duurdere uitvoeringen ,de hoeveelheid zelf instellen.
:*)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 301785 op 19-02-2010 20:29 ]