IK heb een Inwin s500 kast, maar kan die floppy drive niet inbouwen het werkt met sleetjes, maar ik weet niet hoe dat werkt.
Sinterklaasrulez: aan zulke reacties heeft niemand iets
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
nee inderdaad wat een henny zeg!!!!!!!!!
leg dan es duidelijk uit wát er niet past, wat het probleem is.. net of je met een vraag 'help! ik kan hem niet inbouwe' een serieus antwoord kunt verwachten...
Heb je al geprobeerd zo'n sleetje dr uit te halen, floppydrive vastschroeven en sleetje weer terugzetten?
Heb je al geprobeerd zo'n sleetje dr uit te halen, floppydrive vastschroeven en sleetje weer terugzetten?
in een inwin kast zitten voor de flop en de 2 cdrom bays aparte metalen stripjes bij op een cdrom kan je ze er zo op klikken bij de flop zijn ze kleiner en worden met 1 schroefje vast gezet hierna schuif je ze zo op zn plek reuze handig.
de 3e 5.25 bay kan je gewoon met normale schroeven vast zetten.
de 3e 5.25 bay kan je gewoon met normale schroeven vast zetten.
De gaatjes waar je normaal schroeven in draait doe je nu die sleetjes in. Je moet wel het frontje van deze HELDEN-kast afhalen.Op woensdag 07 maart 2001 20:20 schreef gerard82 het volgende:
IK heb een Inwin s500 kast, maar kan die floppy drive niet inbouwen het werkt met sleetjes, maar ik weet niet hoe dat werkt.
Hehehe, ik heb er zelf ook 1, hij zit echt HELEMAAL volgestouwd, maar het is echt een zwaar fijne kast !! Inmiddels heeft ie ook blauwe ledjes, ziet er echt beterz uit !!
Is het trouwens met je cdrom speler wel gelukt, of heb je die gewoon vastgeschroefd ?? Want in principe werkt het dus op dezelfde manier..
Als ik een digitale cam had zou ik ff foto'tjes schieten.
Als ik jouw topic verplaats, wil zeggen dat ie in de verkeerde forum stond, niet dat je hem nog een keer moet posten. Volgende keer graag beter opletten en even zoeken, ok?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()