iSight en Microfoon met Adium?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Topicstarter
Hallo, misschien dat het niet mogelijk is hoor. Maar als het mogelijk is, wat is dan de manier om gebruik te kunnen maken van mijn Macbook Pro zn geintegreerde iSight en microfoon binnen de MSN client Adium?

Of ben ik dan echt noodgedwongen aan de naar mijn mening slechtere alternatieven zoals aMSN enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 12:56

Jer0entjeh88

display: grid;

Helaas beschikt Adium nog steeds niet over een webcam functie. Je hebt er wel een plugin voor alleen gaat dit via de browser. (Erg omslachtig)

Je zult alleen voor webcammen echt naar aMSN o.i.d moeten.

Edit: Dit is de plugin mocht je geintresseerd zijn: linkje

[ Voor 24% gewijzigd door Jer0entjeh88 op 19-02-2010 01:31 ]

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 09:43
over een paar maanden komt de nieuwe msn messenger for mac van microsoft beta uit, daar kun je wel mee cammen en zou ook stabiel moeten werken, toy dir tijd zou ik het gewoon met adium doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
RVE_NL schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 08:13:
over een paar maanden komt de nieuwe msn messenger for mac van microsoft beta uit, daar kun je wel mee cammen en zou ook stabiel moeten werken, toy dir tijd zou ik het gewoon met adium doen ;)
En waar baseer je dat op ? Dat werd vorig jaar januari al gezegd maar we zijn al een jaar verder en het is nog steeds stil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:29
@SaURoN: Zie hier het interview (vanaf 4:11 gaat het over Messenger) van One More Thing met Amanda Lefebvre, marketing manager van de Microsoft Mac Business Unit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:48
SaURoN schreef op zondag 21 februari 2010 @ 00:37:
[...]

En waar baseer je dat op ? Dat werd vorig jaar januari al gezegd maar we zijn al een jaar verder en het is nog steeds stil ;)
Er zijn interviews welke dat bevestigen, en de pre-beta is uitgelekt, en dus al te downloaden op diverse websites.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 09:43
SaURoN schreef op zondag 21 februari 2010 @ 00:37:
[...]

Ik heb dit inderdaad gebaseerd op het OMT interview van vlak voor de macworld expo. Intervieuw gaat vooral over de nieuwe office for mac maar ook messenger.
Pagina: 1