Toon posts:

E-mail sjablonen verspreiden. Kopieren van A naar B

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Voor een x aantal gebruikers genereer ik een persoonlijk email-sjabloon. Dit maak ik met een webapplicatie en kan door de gebruiker op het intranet worden gevonden. So far so good.

Het probleem zit erin om de gebruiker het bestand naar een (verborgen) locatie te laten opslaan. De webpagina moet terechtkomen op c:\docum*\GEBRUIKER\appdata\microsoft\briefpapier. Een locatie die de gebruiker niet kan zien.

De doelmap met een link vanuit de browser openen mag niet.
De HTML op het bureaublad opslaan en dan alsnog naar de doellocatie kopieren is lastig.
De gebruiker hiertoe een bat bestand laten gebruiken is omslachtig.
De standaard save as locatie van de browser in de registry laten aanpassen... moeilijk.

Wie heeft een beter idee?

ps het sjabloon importeren in Outlook heeft tot gevolg dat het lettertype verkloot wordt. niet fijn

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

GPO Preferences gebruiken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Met een commandline Winrar, Winzip of Sevenzip een sfx archief maken on the fly?

Verwijderd

Topicstarter
Zegt me beide nog niets, maar ga het even na...

Edit:
Beide goede opties echter,
GPO is niet actief in ons netwerk en aangezien een herinrichting niet ver weg is even geen optie (ziet er wel erg cool uit.
Zip files creëren wil ik liever verwijden, ook gezien het dynamische karakter van de sjablonen.

Kortom, ik ben nog zoekende

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 21:45 ]