Verwijderd

Topicstarter
Hey Hallow!

Ik zal me zo voorstellen in een ander topic, eerst even een belangrijk issue voor mij :O..
Ik heb een Samsung Omnia QWERTY (ook wel de pro genoemd) met daarop Windows Mobile 6.1 Professional.
Allemaal leuk en aardig door de menutjes bladeren gezien ik nooit WM had gebruikt ^^..

Vind ik in het menu een password protection menutjes voor als je m een tijdje niet gebruikt.
In mijn geval ingesteld op 60m met een wachtwoord van 3 letters en 3 cijfers.
Nu komt t leuke, ik pak vanmorgen de telefoon, zet m aan en krijg dat password scherm voor me neus..
Met op t touchscreen alleen de optie om CIJFERS in te voeren en geen LETTERS :O..

Dus ik keyboard uitschuiven en typ met letters,, die mysterieus allemaal verdwijnen in dezelfde seconden dat je ze typt. BEHALVE de letters van t bovenste rijtje :S?..

Hard reset op geprobeerd,, lukt niet ("boot" simpel weg niet naar het reset menu zeg maar)
Dit is vrij %&%$(* aangezien in deze telefoon voor mn werk gebruik en nu compleet niet bereikbaar ben.

Kan iemand mij AUB helpen :O..

Thx

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:52
Ik heb zelf wel windows mobile alleen dit echter nooit gebruikt.

Maar als je hem opnieuw opstart komt hij dan automatisch weer in het password menu voordat je je pincode kan intypen?

Daarnaast heb je ook alleen de cijfers ingetoetst die in je password zaten om te kijken of dat werkt?
Third, if you are trying to hard reset your device because you forgot your password, some device will have the password stick even after a hard reset. To truly get past this you will have to enter the password incorrectly or answer hints incorrectly a certain amount of times before it commits to a self-destruct process performing a hard reset on itself.
http://www.symbianize.com/showthread.php?t=16126

[ Voor 45% gewijzigd door krijn1985 op 18-02-2010 18:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik inderdaad ook al geprobeerd, en ik heb onderhand al zovaak fout gehad dat ik nu zo'n anderhalf uur moet wachten voordat ik weer iets mag proberen xD..
Ik moet BTW t wachtwoord invoeren vóór mijn PIN,
Is een Hard-Reset mogelijk via Active-Sync?.
Nog niet kunnen testen gezien ik op mn werk zit tot half 10 -_-;..

• krijn1985
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee. Wat je eventueel ook kunt proberen is de standaard rom(als er een standaard rom op zit) te downloaden en proberen te flashen. Let dus op dat je goede rom download.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:05
Weet je zeker dat je wachtwoord wel letters bevat want ik weet dat je in wm6.1 keuze hebt tussen een "sterk" en "zwak" wachtwoord. En bij de laatste kun je alleen maar cijfers intikken. Dus misschien dit in gedachte .. kun je je wachtwoord terug vormen naar alleen cijfers.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Topicstarter
krijn1985 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 18:38:
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee. Wat je eventueel ook kunt proberen is de standaard rom(als er een standaard rom op zit) te downloaden en proberen te flashen. Let dus op dat je goede rom download.
Standaard uit doos kwam ie met WM 6.1 en wat Samsung meuk (Touchwiz UI enz..)
Of bedoel je gwn een kale "ISO" van WM 6.1?..

En zou upgraden naar 6.5 een oplossing zijn of is dat gewoon echt een upgrade met behoud van Files&Settings? (kheb namelijk recht op gratis upgrade naar 6.5 van Samsung via PC Suite)

@Klaasbram

Ga ik zo even proberen moet voorlopig nog 35m wachten voordat ik weer 1 poging mag wagen XD..

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 22:37
Als je een nieuwe rom flasht dan zou het wachtwoord eraf moeten zijn... Dat is in ieder geval wel zo bij mijn Touch HD. Die "upgrade" naar 6.5 is denk ik gewoon een nieuwe rom; voor zover ik weet kun je wm 6.1 niet naar 6.5 upgraden zonder je settings en geinstalleerde programma's kwijt te raken. Als ik jou was zou ik die update proberen te installeren (kan dat als je het wachtwoord niet hebt?)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:05
Nieuwe rom = gegevens kwijt die op het toestel staan. SD kaart blijft gespaard ;)
Voor toekomst problemen zou je HardSPL erop kunnen zetten waarmee je laten via SD kaart je rom kunt upgraden :)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Topicstarter
Dan zou flashen denk ik de beste optie zijn..
Heeft iemand een guide o.i.d. voor me ik heb zelf namelijk nooit eerder een WM mobiel geflasht..
Ik ga eerst iig vanavond als ik thuiskom ff proberen te upgraden naar 6.5, hoop dat t goed komt :O..

Alvast Bedankt iedereen voor de reactie's^^ (en snel ook =)..)

• krijn1985
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 19:04:
Dan zou flashen denk ik de beste optie zijn..
Heeft iemand een guide o.i.d. voor me ik heb zelf namelijk nooit eerder een WM mobiel geflasht..
Ik ga eerst iig vanavond als ik thuiskom ff proberen te upgraden naar 6.5, hoop dat t goed komt :O..

Alvast Bedankt iedereen voor de reactie's^^ (en snel ook =)..)
Als je die versie van Samsung naar 6.5 neemt wordt het waarschijnlijk allemaal uitgelegd tijdens het flashen van die ROM. Het is een soort van install bestand dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah mooi, ik ben nu Samsung PC Studio aant downloaden, daarmee moet je dus upgraden volgens de samsung website. ActiveSync gaf wel net al aan "Apparaat is vergrendeld, ontgrendel om verbinding te maken en te sychroniseren" oid..

Time will tell..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net de samsung new pc studio geinstalleerd @ win7,, 1 en al ramp..
Installeerd wel onder XPSP2 Comp-Mode maar de software kan de phone niet vinden..
Ben nu de oudere versie aant downloade want dat schijnt wel te werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uiteindelijk maar gewoon geflasht via Octans naar 6.1 Original ROM..
Works like a charm again!

Mag slotje op^^..
Pagina: 1