Toon posts:

Webwinkel wil geen exact zelfde product leveren

Pagina: 1
Acties:

• enver
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-04-2017
Onlangs heb ik mijn Gainward HD 4870 1GB Golden Sample (€ 280 ) voor RMA teruggestuurd, het gaf namelijk alleen nog maar ruis.
Vandaag kreeg ik een e-mail terug met de mededeling dat de kaart niet meer leverbaar was en dus moest ik kiezen tussen deze twee kaarten
1) http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=582005
of
2) http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=502356
Met Gainward heb ik zelf contact gehad, zij zeiden dat de kaarten volop aanwezig zijn in hun RMA stock, en dus leverbaar. Ik heb dit in een reactie naar de webshop teruggekoppeld maar nu zeggen ze dat ze geen directe zaken doen met Gainward en daarom de kaart niet kunnen leveren. En ze willen nog steeds dat ik uit beide kaarten kies of zelf met een voorstel kom. Mijn oude kaart is domweg beter dan de door hun genoemde kaarten. En ik heb absoluut geen zin in een andere kaart waar ik voor moet bijbetalen.

In mijn laatste e-mail heb ik ze dringend verzocht om dan maar indirect zaken te doen met Gainward via hun inkoper/distributeur or whatever.

edit: ik kon even geen betere subforum vinden voor deze topic. Als het hier verkeerd staat graag naar de juiste subforum verplaatsen.

Hebben jullie tips voor me?

[Voor 6% gewijzigd door enver op 18-02-2010 17:00. Reden: toevoeging juiste subforum]

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 21:35
- Op je strepen gaan staan, vragen naar de baas, brief schrijven, boos worden etc.
- Zelf de kaart opsturen naar Gainward.
- Accoord gaan met hun alternatieve aanbod

Dat zijn de mogelijkheden maar die had je zelf denk ik ook wel bedacht :)

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-05 22:10
Dit zijn geen vergelijkbare producten. Ze zijn verplicht je een technisch vergelijkbaar of beter model te leveren(welke heb jij geen invloed op). Indien zij hier niet toe in staat ziin dient de koopovereemkomst ongedaan te worden gemaakt en dien jij je aankoopbedrag terug te krijgen(niet de dagwaarde).

Zou een duur geintje worden voor Komplett.

Wat betreft de RMA-voorraden van Gainward, daar heb jij helemaal niks mee te maken.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-05 10:56

Format-C

PSN (GT7) Vale46_NL

Er is nog een HD4870 1GB. :)

http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=485290

Of een 5770. :)

Ik weet niet hoe oud de kaart is, maar als hij anderhalf jaar oud is, dan kan je niet verwachten dat ze je het aankoopbedrag teruggeven natuurlijk. Al weet ik niet hoe dit wettelijk in elkaar steekt. Maar ze zouden je wel een alternatief moeten bieden. Die HD5750 is een stukkie trager dan de HD4870 die je had, dus de 5770 of die HD4870 van Sapphire lijken me wel goeie alternatieven. Dat wat ze je nu bieden is simpelweg geen goed alternatief. Dan ga je er dik op achteruit.

[Voor 120% gewijzigd door Format-C op 18-02-2010 17:10]

Add me @ PS id: Vale46_NL

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Inderdaad geen vergelijkbare kaart. Heb net even benchmarks van TomsHw. vergeleken ( Tom's Hardware - Benchmark The Last Remnant )
Gemiddeld genomen haalt de ATI Radeon HD 4870 CF * (2x512 MB) 9% betere scores dan de ATI Radeon HD 5750 CF (2x1024 MB). Daarbij zijn 5 v/d 31 scores lager, 8 gelijk en 18 hoger. Ik weet dat dit niet exact de betreffende kaarten zijn, maar dit geeft toch wel een indicatie dat ze met een beter alternatief moeten komen.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:14
Format-C schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:04:
Ik weet niet hoe oud de kaart is, maar als hij anderhalf jaar oud is, dan kan je niet verwachten dat ze je het aankoopbedrag teruggeven natuurlijk. Al weet ik niet hoe dit wettelijk in elkaar steekt. Maar ze zouden je wel een alternatief moeten bieden. Die HD5750 is een stukkie trager dan de HD4870 die je had, dus de 5770 of die HD4870 van Sapphire lijken me wel goeie alternatieven. Dat wat ze je nu bieden is simpelweg geen goed alternatief. Dan ga je er dik op achteruit.
Ze moeten je gewoon een gelijkwaardig alternatief bieden. Dat doen ze niet. Dus zou ik hun helpen met het alternatief uit te zoeken en dit met een review ofzo ze toe sturen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• enver
De kaart is ongeveer 15 maanden oud/jong.
Zelfs de 5770 is in 3DMark trager dan mijn 4870 GS.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:16

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deze zou ik zeker proberen inderdaad, enige verschil met de GS is de dubbele fan en turbo-switch, kan je altijd nog zelf de snelheden opkrikken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• enver
SinergyX schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:31:
[...]

Deze zou ik zeker proberen inderdaad, enige verschil met de GS is de dubbele fan en turbo-switch, kan je altijd nog zelf de snelheden opkrikken.
De Gainward Golden Sample editie staat ook bekend om zijn koelprestaties en lage geluidsproductie. Daarnaast heeft de Gainward Golden Sample "native" HDMI en een turbo switch voor het makkeiljk OC'en.
Bedankt voor het meedenken alsnog.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 23:34
Ze zijn verplicht je een vergelijkbaar alternatief te bieden. Stuur ze die benchmark van Tom's Hardware door als ze niet geloven dat het geen vergelijkbaar alternatief is. Gewoon je poot stijf houden, ze proberen mensen af te schepen hiermee.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

enver schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:35:
De Gainward Golden Sample editie staat ook bekend om zijn koelprestaties en lage geluidsproductie. Daarnaast heeft de Gainward Golden Sample "native" HDMI en een turbo switch voor het makkeiljk OC'en.
Bedankt voor het meedenken alsnog.
Ik weet het, ik heb zelf ook de GS edition :) Maar speel gewoon het antwoord van Komplett door naar Gainward, zo heb ik het ook gedaan met mijn vorige EVGA. Uiteindelijk dus vanuit EVGA een 'refurbished' model gekregen, maar wel een reset op mijn step-up datum.
edit, dat stond even verkeerd om.

edit2, ik zou zweren dat ik vanmiddag de saphire nog op 121 euro zag staan

(makkelijk OC'en noem ik het niet, binnen Ati console gaat het imho 10x makkelijker ipv zo'n klein schakelaartje aan de achterzijde van je PC).

[Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 18-02-2010 18:13]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• enver
Bedankt voor de reacties, ik had al een sterk vermoeden maar nu weet ik zeker dat de voorgestelde kaarten geen alternatievenzijn.

Wat vinden jullie nog meer van de reactie van de shop: wij doen geen directe zaken met gainward dus kunnen we het niet omruilen. Het lijkt me toch dat ze de producten van een bedrijf hebben ingekocht die wel zaken doet met Gainward, en dat die de RMA procedure richting de fabrikant kan behandelen?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ze doen zaken met hun leveranciers, als die niet die kaart kunnen krijgen of geen zin hebben dat te doen dan kan Komplett dat ook niet. Hun idee van een alternatief is prima, enkel het moet wel een alternatief zijn dat sneller of even snel is. Een 5870 geen optie?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• enver
Een 5870 is natuurlijk een optie, maar denk dat de shop in kwestie dat niet of in ieder geval tegen heel veel bijbetaling zal doen, aangezien ze met flutkaarten van 120 euro komen aanzetten.

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik zou niet op mijn strepen gaan staan om hetzelfde product geleverd te krijgen, 5770 1gb zou nog wel te doen moeten zijn, deze overklokken ook als een malle.

Maar ja een Gainward 4870 1gb Gs, of welke 5770 dan ook zou ik nog steeds liever de 4870 hebben, helemaal overklokt nog steeds een goede kaart.

4890 zou ook nog een optie zijn :P

Of een 5850 met bijbetaling van 80e?

[Voor 5% gewijzigd door Powrskin op 18-02-2010 23:16]

Nukezone FTW

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:12

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Als ze je geen vergelijkbare kaart willen geven of een andere goede oplossing aanbieden zou je ook een negatieve shopreview kunnen plaatsen (of zeggen dat je er een gaat plaatsen). Dat zullen ze waarschijnlijk ook niet graag willen, misschien dat ze dan bereid zijn om over de brug te komen.

Battle.net tag

• enver
Bedankt voor de reply, maar weet je wat het is, mijn Gainward GS kaartje doet het standaard al beter dan een 5770 en ik doe weinig met overklokken. Dan moet ik gaan kloten met diverse instellingen, of proggies, waar ik geen zin in heb. En zoals eerder gezegd, de GS blijft superkoel en is geluidsarm, 256 bit DDR5 geheugen ipv 128 bit. Natuurlijk speelt ook de bandwith van 112+ GB/s een grote rol in de prestaties.

Voor een 5870 wil ik wel bijbetalen hoor, maar het moet niet te gek worden. En gezien de alternatieven die zij bieden denk ik dat ze dat wel van me zullen vragen.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

enver schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 23:26:
Voor een 5870 wil ik wel bijbetalen hoor, maar het moet niet te gek worden. En gezien de alternatieven die zij bieden denk ik dat ze dat wel van me zullen vragen.
Stuur ze een mail en kijk hoeveel je bij zou moeten betalen?

• enver
Thanks moderator.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Een HD5770 is wel een stukje beter/duurder dan een HD4870, niet alleen qua prestaties (scheelt namelijk niet veel) maar ook nieuwe features, zoals zuinigheid, eyefinity, DX11. Dus lijkt me dat beter te vergelijken met een duurdere editie van de HD4870, namelijk de GS. Een standaard HD4870 is op dit moment al duurder dan een HD5750, laat staan jouw GS, lijkt me dus ook wat shabby. Een HD5870 is natuurlijk leuk om te proberen maar die is dan weer bijna dubbel zo snel als wat je nu hebt en meer dan dubbel zo duur, dat is bijna net zo'n stom voorstel als een HD5670 :z

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-05 13:34
ik zou eens kijken naar de 5850 en deze voorstellen.

ik heb niet echt de benchmarks bekeken, maar dat lijkt mij zeker een (te) goed alternatief.
anders, net zoals Powrskin al vertelt. gewoon door mailen naar Gainward.

Golden Sample is natuurlijk niet een standaard product.

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

HD5850 rent je oude 4870 er aan alle kanten uit. Een HD5770 is ábsoluut een goed alternatief die bij benadering identiek presteert aan je voormalige videokaart en ernaast een klap zuiniger is en DX11 heeft en wat nog niet meer. En er is leuk mee te tweaken, als je het nog eens gaat proberen ;)

HD5750 vind ik eigenlijk niet echt je van het, wat ze aanbieden. Gewoon op die strepen en gaan voor de 5770.

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-03 14:15
Ik zou kijken of je voor een financieel vergelijkbaar product gaat, of voor een prestatief vergelijkbaar product. Dat is namelijk waar je je poot stijf op moet houden. Niet dat ze het idee krijgen dat je niet precies weet wat je wilt.

Zelf zou ik voor een 5850 of 5870 gaan, maar duidelijk laten merken dat je je huidige kaart waardeerde omdat hij zo stil was. Dan moeten ze namelijk wel met een duur model op de proppen komen ;)

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Laatste is wel een goede. Vergelijkbaar betekent inderdaad niet alleen de prestaties maar ook de rest van de featureset. Strakke input, Rvanlaak.

Anoniem: 22659

Geef de winkel even aan waarom jij gekozen hebt voor dat GS model (dus lawaai, energie, geheugenbandbreedte, kloksnelheid, aansluitingen, bepaalde drivers, bijgeleverde zaken, weet ik veel wat nog meer), zodat zij kunnen zien wat voor jou een vergelijkbaar alternatief is (je moet die zaken natuurlijk nog steeds wel belangrijk vinden). Zodoende kun je voorkomen dat zij gefrustreerd raken omdat zij keer op keer voorstellen doet waar jij niet op ingaat én kunnen zij jou in één keer een correct alternatief aanbieden!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, daar is het makkelijk, er bestaat geen 'identiek' alternatief van de GS. Het is afaik het enige model (buiten de 512mb versie) met 2 fans, de berg aansluitingen en het OC-knopje.

Ik zou het nogmaals bij Gainward proberen, direct met hun alles afwikkelen.

Zo zie je maar. Ik ben een absolute nono op het gebied van graka's.

Daar staat natuurlijk wel tegenover dat 2 fans bepaalde eigenschappen hebben die je goed vind (de kaart blijft erg koel of hij is erg stil), waardoor je wellicht alternatieven met 1 fan of zonder fan kunt vinden die ook voldoen. Daarnaast gaat het wellicht niet eens om de hele berg met aansluitingen, maar om de aansluitingen die TS nodig heeft :) Kortom, de TS moet een lijstje maken met eigenschappen die de kaart had en die hij van zijn nieuwe kaart ook verwacht (liefst met getalletjes, dat maakt het zoeken naar alternatieven makkelijker). :P

• enver
Anoniem: 22659 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:32:
Geef de winkel even aan waarom jij gekozen hebt voor dat GS model (dus lawaai, energie, geheugenbandbreedte, kloksnelheid, aansluitingen, bepaalde drivers, bijgeleverde zaken, weet ik veel wat nog meer), zodat zij kunnen zien wat voor jou een vergelijkbaar alternatief is (je moet die zaken natuurlijk nog steeds wel belangrijk vinden). Zodoende kun je voorkomen dat zij gefrustreerd raken omdat zij keer op keer voorstellen doet waar jij niet op ingaat én kunnen zij jou in één keer een correct alternatief aanbieden!
Thanks. Ze zijn echter steeds met dezelfde voorstel gekomen, dus van moeite doen voor het bieden van een goed alternatief is geen sprake. Maar ik snap je insteek, zo had ik me het ook voorgesteld om te doen.
Aan de andere kant denk ik zo: identiek product, dus een 4870 1 GB Golden Sample terug, en het geld wat ik bespaar door het niet uit te geven aan bijbetaling aan een mediaspeler uitgeven :).

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35
Jij geeft aan wat voor jou een goed alternatief is. Als dat ook strookt met de specificaties (Of als je bij wilt betalen voor een betere) is dat prima.

Je kan 3x een voorstel doen, weigeren ze alle 3 de keren (En dan moet het voorstel redelijk zijn) dan moet je de koop gewoon ontbinden en het volledige aankoopbedrag terugeisen. (Dus niet de dagwaarde, maar het aankoopbedrag!)

Zo zou ik het doen.

• enver
Ik heb ze net een e-mail teruggestuurd met een uitvoerige uitleg waarom ik de kaart destijds heb aangeschaft. Aangegeven dat ik in principe dezelfde kaart wil, maar als alternatief de MSI Radeon HD 5850 1GB DDR5 'oc' die ze via hun webshop verkopen:
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=579270

Maar wat mijn verbazing wekt is dat de RMA desk mij verzekerde dat ze geen directe zaken doen met Gainward en daardoor dezelfde kaart niet konden aanvragen, en wat zie ik hier op de pagina "Where to buy in the Netherlands - Distributor":
http://www.gainward.de/ma...p?country_id=15&cate_id=1

Ja inderdaad, Komplett dus, de shop in kwestie. Ik wil niet argwanend zijn maar dit begint een vreemd verhaal te worden.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://www.gainward.de/main/support_detail.php?id=9

Waarom doe je dan niet direct zaken met gainward zelf? Goed, zal je waarschijnlijk 10-20 euro kosten aan verzending, maar je bent wel verzekerd van een GS terug te krijgen.

• enver
Omdat Gainward uitdrukkelijk wil dat het via de reseller gaat! Zojuist contact gehad met Gainward en Komplett. Gainward zegt dat ze nog wel degelijk zaken doen met Komplett, zelfs vandaag nog. Maar Komplett zegt dat ze geen RMA procedure richting Gainward zullen starten en mijn voorstel voor een MSI 5850 1 GB zullen overwegen.

Denk dat die kaart een redelijk alternatief is.

• enver
Net weer contact gehad, ze sturen het toch wel op naar Gainward. :)

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Een rédelijk alternatief? Nou, dat lijkt me wel meer dan dat. Ik denk (weet zeker) dat je geld bij mag gaan leggen.

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:05
Jejking schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:51:
Een rédelijk alternatief? Nou, dat lijkt me wel meer dan dat. Ik denk (weet zeker) dat je geld bij mag gaan leggen.
Gezien de moeite die TS nu al heeft moeten doen om zijn recht te halen lijkt dat mij gewoon een geval van 'goedmakertje' voor de gecreëerde ellende. Daarnaast: Komplett mag natuurlijk ook gewoon het aankoopbedrag terugstorten als ze dat liever doen.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Hulde aan de TS voor het navragen bij Gainward. Imo heb je je positie hierdoor aanzienlijk verbetert!

Maar goed, case closed dus zeg maar ;) Eind goed, al goed!

• enver
Nou nog even afwachten of alles wel goed gaat :) ik zal het resultaat hier vermelden als het zover is.
Misschien stuurt Gainward wel een Goes Like Hell versie, haha, keep on dreaming.

• Rvanlaak
Hoe gaat ´t ondertussen met de procedure? Al resultaat naar wens?

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-05 15:18

Yor

Yor1313#2571

Komplett.....

Vorig jaar rond deze tijd een 1100 Watt tagan psu besteld, die gaf echter de geest in november de pijp aan Maarten. Ding was kostprijs 149,- euro.

PSU RMA gedaan, kon niet vervangen worden, zoek maar wat anders uit qua psu. Nu was er geen 1100 Watt psu voor 149 beschikbaar en na moeizame procedure twee Samsung F3 TB schijven besteld ervoor. Moest wel eerst zelf bestellen, verzendkosten betalen, schijven betalen en dan later de 149 terug claimen bij de klantenservice. Nou, dat dus gedaan en week later geld teruggeboekt gekregen .

Nu komt het: schijven dus opeens niet leverbaar en in december dus gewoon order geannuleerd en kreeg mijn geld terug.

Uiteindelijk de schijven ergens anders besteld en ook een andere psu gekocht bij een andere winkel.

Kijk nu eens voor de gein in de koopjeshoek bij Komplett?:

http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=326946

Oordeel zelf maar....

http://yor.minitroopers.com

• Rvanlaak
@Yor Ghehe! Klinkt goed voor in 'n shopreview... ;)

• enver
Gisteren even gebeld met Komplett, zij hebben nog niks van Gainward gehoord. Ik geef het nog een week en daarna bel ik ze weer of ik neem contact op met Gainward.
Ik blijf me verbazen over de gang van zaken. Ijskoud zeggen dat ze geen zaken meer doen met Gainward, terwijl ze op de dag dat ik met Gainward belde wel degelijk zaken met hen deden.

• enver
Vandaag de kaart retour gekregen.
Het heeft dus net iets langer dan 2 weken geduurd. Had wellicht korter gekund als de webshop de kaart gelijk had doorgestuurd en mij niet 2-3 dagen aan het lijntje had gehouden. Maar goed, de kaart is dus binnen, ben daar al blij om.
Hoorde zojuist een irritant gezoem, weet niet of het aan de kaart ligt. Even uitzoeken.

• enver
Kaart weer defekt...... zelfde probleem. Weer een RMA ingediend, ff zien hoe het dit keer afloopt.

Anoniem: 16328

enver schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:41:
Kaart weer defekt...... zelfde probleem. Weer een RMA ingediend, ff zien hoe het dit keer afloopt.
Had je misschien toch niet die 5850 moeten nemen :P.

• enver
Even een aanvulling op bovenstaande berichten. Nadat de kaart voor de tweede keer defect raakte, heb ik met een beetje bijbetaling gekozen voor de MSI R6950 III Twin Frozer OC. Was een mooi gebaar van Komplett.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee