Mijn systeem (Fujitsu Siemens Amilo 3630 pi desktop, Windows Vista home premium) is vorig jaar oktober, na 8 maand gebruik, gecrasht. Eerst dacht ik dat 't aan de harde schijven lag (Seagate Barracuda waar je wel meer problemen van las), maar inmiddels heb ik 2 nieuwe harde schijven erin en blijft het probleem zich voordoen, inmiddels 3 keer een crash gehad. Na een crash moet ik de schijf waarop Windows stond fomatteren en met een recovery dvd de hele boel weer installeren. Dan gaat het weer even goed (paar weken) en daarna crasht het systeem opnieuw.
Na een crash kan ik de computer nog wel aandoen, hoor ik de kenmerkende piep en krijg het logo van Fujitsu Siemens te zien, maar op het moment dat er geboot moet worden van de harde schijf loopt het systeem volledig vast. Het enige wat ik dan nog kan doen is booten vanaf m'n recovery dvd (oftewel harde schijf formatteren en Vista opnieuw installeren).
Ik heb geen idee hoe dit kan, inmiddels met 3 verschillende harde schijven hetzelfde probleem gehad. Weet iemand wat hier aan de hand zou kunnen zijn?
Na een crash kan ik de computer nog wel aandoen, hoor ik de kenmerkende piep en krijg het logo van Fujitsu Siemens te zien, maar op het moment dat er geboot moet worden van de harde schijf loopt het systeem volledig vast. Het enige wat ik dan nog kan doen is booten vanaf m'n recovery dvd (oftewel harde schijf formatteren en Vista opnieuw installeren).
Ik heb geen idee hoe dit kan, inmiddels met 3 verschillende harde schijven hetzelfde probleem gehad. Weet iemand wat hier aan de hand zou kunnen zijn?