Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers!

Ik ben van plan binnen een aantal weken een nieuwe telefoon aan te schaffen. Het stomme er aan is, dat ik nog niet precies weet welke telefoon ik wil gaan kopen. Ik dacht, op sitedeals heb ik al een topics gezien waar mensen goed over mobiele telefoons kunnen praten!

Voorwaarden van mijn telefoon:

- Qwerty & Touchscreen
- Internet
- Abonnement 20 tot 25 euro (waar internet bij zit)
- 5.0 megapixel camera of hoger!

Ik hoop graag wat telefoons van jullie te voorschijn te zien, en hopelijk ga ik dan ook slagen voor een goede telefoon!

Mvg

SvenB

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi SvenB, welkom op GoT :)

Je kunt hier advies vragen over je aankoop, maar dan verwachten we ook wat eigen input. Dat betekent dat we van je verwachten dat je zelf op zoek gaat naar geschikte modellen, en dat je voor jezelf uit gaat zoeken wat het beste bij je past. De eventuele vragen waar je na je zoektocht nog mee zit kun je hier dan stellen.

Begin eens in de Pricewatch, zoek ervaringen op GoT, lees reviews en weeg het eens voor jezelf af. :)

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:25

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik zou als ik jou was eens afwachten voor die X10 mini's van Sony. Of eventueel een N97 mini van Nokia.

De prijzen van abonnementen laat ik helemaal aan jezelf over om dat uit te zoeken.