Toon posts:

Voeding OK ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb voor het eerst in mij leven hier een AMD proc (AMD K6-2 300 met ABIT AB-TX5) Ik heb alleen maar "Intel":) hier, maar ik kon dit vrij goedkoop op de kop tikken >:) maar nu heb ik een probleem... ik heb bij die Intels alleen maar voedinggen van max 200W (voor intel genoeg) Maar AMD schijnt nogal wat meer stoom te trekken.... dus vandaar dat ik aan de behuizing begon te twijfelen die ik hier nog heb staan, die is namelijk 200W ! Is dit voor een AMD K6-2 300 voldoende.. er gaat en standaard Videokaartje op. dus daar hoeven jullie niet over in te zitten... wat raden jullie me aan ?? :?

Verwijderd

Meer dan zat hoor voor een k6-2 volgens mij, ik had een 250 watt voeding in een k6-2 333 met een stroomslurpende videokaart.

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Je hoeft je pas zorgen te maken over je voeding als je gaat beginnen aan de AMD Duron en Athlon. Deze hebben aanzienlijk meer vermogen nodig. Dus jij hoeft je met je AMD k6-je voorlopig geen zorgen te maken.

Verwijderd

In mijn geval is 200watt genoeg, ik heb er een amd366 in zitten ook op een Abit TX5(zwaar relaxt moederbord BTW) en 2 HD's. Dus in principe zou dat allemaal goed moeten gaan.