[iPod touch] volume button en lock button omgewisseld

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 22:53
Hallo allemaal,

Al een tijdje een erg raar probleem met mijn Ipod Touch.
De lock button bovenaan werkt niet meer, en in plaats daarvan lockt de volume up button nu de touch.
De volume up knop heeft ook nog zijn oude functie van het volume verhogen, dus als je het volume verhoogt lockt /unlockt het toestel ook weer meteen.

Dit probleem is eigenlijk zonder echte aanleiding gekomen, ik heb niks speciaals gedaan de laatste tijd. Ook heb ik em niet laten vallen.
Ik heb wel gejailbreakt, misschien dat hierin het probleem kan liggen? Of is het meer hardware-matig?

Ik heb de touch nog niet hersteld, dit wil ik zo snel mogelijk gaan doen. Maar eerst eens kijken of er oplossingen zijn zonder te herstellen ivm behoud van al mijn bestanden.

Alvast bedankt!,

Rogier

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 18:48
Klinkt als gare firmware imo.

Zou hem toch proberen te herstellen.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kijk ook even wat je als packages hebt geïnstalleerd uit Cydia, er zijn namelijk een paar die de functie van je volume knoppen kunnen veranderen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 22:53
Helaas, herstellen lost het probleem niet op, ik denk dat het probleem dan hardware matig is.
Ik denk dat ik em naar de garantie ga sturen dan, apparaat is een paar maanden oud. Probleem is niet groot, maar wel behoorlijk irritant.

[ Voor 11% gewijzigd door Rogier.V op 18-02-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Ik denk toch echt dat het een softwarematig probleem is. Het lijkt me erg sterk dat door een hardwarematige fout de knoppen ineens omgewisseld zijn. Dat ze het niet meer doen kan gebeuren, maar omgewisseld :?