Crystal Reports erg langzaam met Running Total Fields

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Crystal Reports versie 8.0.1.0 is erg traag met het tonen van de Running Total Fields in de Fields Explorer.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Ik heb al gegoogeld, maar kan er niets over vinden met betrekking tot de gebruikte versie.
Gebruikte zoektermen: Crystal Reports 8 Slow Performance "Running Total Fields"

Updaten zou een optie kunnen zijn als bekend is dat dit probleem in een volgende versie opgelost is, maar liever houden we voorlopig deze versie. Ik draai het programma lokaal.

Natuurlijk is er ook al een bezoek gebracht aan de supportsite van CR. Hier is niets gevonden. Ik zie Got als een laatste uitweg, wanneer andere informatiebronnen geen relaas bieden.
Bedankt vast!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:41

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Sorry, maar je geeft geen extra informatie t.o.v. van je eerste twee topics. Het enige dat je meld is "het is traag en ik kan niks vinden". Dit is echt de laatse keer, de volgende keer is het een ban. Los daarvan weiger je blijkbaar om het beleidstopic of de quickstart eens rustig door te kijken. Dan had je o.a. ook gezien dat je topic niet eens in SEA thuishoort.......

[ Voor 60% gewijzigd door Creepy op 18-02-2010 16:06 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.