Gezocht een GOEDE cardreader

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-09 20:52
Ik ben op zoek naar een kwalitatief UITMUNTENDE interne cardreader.

Helaas heb ik na enkele zoekpogingen nergens echt uitgebreide ervaringen of reviews kunnen vinden.
Ze worden ZEER intensief gebruikt en moeten alle huidige kaartjes kunnen lezen. Liefst nog zonder verloopjes maar dat is op zich geen groot bezwaar indien dat niet zo is.

Helaas heb ik al meerdere kaartlezers gehad welke allemaal niet erg lang overleven.
Sommige hebben gewoon SD kaartjes defect gemaakt. Bij andere zijn de SD leespinnetjes al vrij vlug verbogen. Maar meest voorkomend probleem is toch wel dat ze gewoon niets meer doen terwijl er niets aan te zien is. Geen verbogen of gebrokken pinnetjes geen beschadigingen op de print helemaal niets, maar werken ook niet.

Er zitten nu AFT EX-5 Cardreaders in en die zijn ook alweer overleden. Ondanks dat mijn ervaring hiermee ook niet echt positief is zou ik ze wel graag bij kunnen bestellen vanwge de uiformiteit en de garantie op de rest van de machines waarin ze gebruikt worden. Maar mocht iemand echt DE topper hebben dan gaan ook de huidige EX-5jes vervangen worden voor de nieuwe

Iemand nog tips of adviezen waar te kijken of welke ECHT goed zijn ?
(en dat hoeft echt niet de goedkoopste te zijn)

[ Voor 23% gewijzigd door harley op 18-02-2010 15:37 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ben ik ook wel benieuwd naar :)

evt extra meuk als usb poorten etc is leuk maar niet verplicht :)

404 Signature not found

Verwijderd

interessant

Misschien wel leuk als ook mee zou doen in de discussie of jouw eigen ervaring met cardreaders deelt, met alleen een dergelijke opmerking komen ook niet veel verder. :)

Dit geldt ook voor anderen. Volgens mij is er niet echt erg veel te vinden over cardreaders, daarom wil ik dit topic wel openhouden, maar dan wel om echt ervaringen delen. Anders is dit gewoon weer een "wat moet ik kopen topic" welke ik zal sluiten.

[ Voor 128% gewijzigd door _Dune_ op 18-02-2010 22:44 ]

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:03
Mijn ervaringen met cardreaders zijn,
pricewatch: Scythe Kama Reader 2 - Stuk gegaan na 3 weken
Traxdata cardreader - Stuk gegaan na 1 maand
Hama 35 in 1 cardreader - Nog in gebruik na 2 maanden
Sandisk CF firewire cardreader - Al ongeveer een half jaar in gebruik

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Ik heb goede ervaringen met de cardreaders van Conceptronic, zijn over het algemeen niet de knapste readers om te zien maar ze zitten wel heel degelijk in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:41

mvh

State Governor

Crim schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:47:
Mijn ervaringen met cardreaders zijn,
pricewatch: Scythe Kama Reader 2 - Stuk gegaan na 3 weken
...
Heb ik een half jaar mee gedaan, ik heb net een nieuwe uit de RMA... ben er dus bang voor. In een computer uit 2005 heb ik er wel een zitten die nog altijd meegaat, maar die is dan weer niet echt intensief gebruikt...

Lian Li gaat prat op zijn uitstekende 'handcrafted, made in Taiwan' producten en zij verkopen ook cardreaders. Iemand daar ervaring mee?

[ Voor 12% gewijzigd door mvh op 19-02-2010 11:58 . Reden: Toevoeging LL ]

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Pagina: 1