AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
ben ik ook wel benieuwd naar 
evt extra meuk als usb poorten etc is leuk maar niet verplicht
evt extra meuk als usb poorten etc is leuk maar niet verplicht
404 Signature not found
Verwijderd
interessant
Misschien wel leuk als ook mee zou doen in de discussie of jouw eigen ervaring met cardreaders deelt, met alleen een dergelijke opmerking komen ook niet veel verder.
Dit geldt ook voor anderen. Volgens mij is er niet echt erg veel te vinden over cardreaders, daarom wil ik dit topic wel openhouden, maar dan wel om echt ervaringen delen. Anders is dit gewoon weer een "wat moet ik kopen topic" welke ik zal sluiten.
Misschien wel leuk als ook mee zou doen in de discussie of jouw eigen ervaring met cardreaders deelt, met alleen een dergelijke opmerking komen ook niet veel verder.
Dit geldt ook voor anderen. Volgens mij is er niet echt erg veel te vinden over cardreaders, daarom wil ik dit topic wel openhouden, maar dan wel om echt ervaringen delen. Anders is dit gewoon weer een "wat moet ik kopen topic" welke ik zal sluiten.
[ Voor 128% gewijzigd door _Dune_ op 18-02-2010 22:44 ]
Mijn ervaringen met cardreaders zijn,
pricewatch: Scythe Kama Reader 2 - Stuk gegaan na 3 weken
Traxdata cardreader - Stuk gegaan na 1 maand
Hama 35 in 1 cardreader - Nog in gebruik na 2 maanden
Sandisk CF firewire cardreader - Al ongeveer een half jaar in gebruik
Traxdata cardreader - Stuk gegaan na 1 maand
Hama 35 in 1 cardreader - Nog in gebruik na 2 maanden
Sandisk CF firewire cardreader - Al ongeveer een half jaar in gebruik
Ik heb goede ervaringen met de cardreaders van Conceptronic, zijn over het algemeen niet de knapste readers om te zien maar ze zitten wel heel degelijk in elkaar.
Heb ik een half jaar mee gedaan, ik heb net een nieuwe uit de RMA... ben er dus bang voor. In een computer uit 2005 heb ik er wel een zitten die nog altijd meegaat, maar die is dan weer niet echt intensief gebruikt...Crim schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:47:
Mijn ervaringen met cardreaders zijn,
...
Lian Li gaat prat op zijn uitstekende 'handcrafted, made in Taiwan' producten en zij verkopen ook cardreaders. Iemand daar ervaring mee?
[ Voor 12% gewijzigd door mvh op 19-02-2010 11:58 . Reden: Toevoeging LL ]
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
Pagina: 1