Eigen nummer kiezen / kopen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• RiGhTeOuS
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-05 07:32
Stel ik wil een bepaald telefoonnummer heel graag hebben als mijn nummer. Laten we zeggen dat ik 0612345678 wil hebben als mijn mobiele nummer.

Kan iemand mij dan vertellen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Ik heb trouwens het nummer dat ik zou willen opgezocht op nummerverkopen, maar daar was hij niet aanwezig.
Verder heb ik het nummer al gebeld, maar dan krijg ik een voicemail met de tekst: Dit is de voicemail van 06...

G.don

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

marktplaats eventueel...

Als ik zoek op 'mobiele nummers marktplaats' dan kom ik een aantal nummers tegen die te koop staan.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

RiGhTeOuS schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:30:
...
Verder heb ik het nummer al gebeld, maar dan krijg ik een voicemail met de tekst: Dit is de voicemail van 06...
Heb je die voicemail ook ingesproken met de vraag jou terug te bellen.
Misschien wil de eigenaar er best vanaf voor een redelijke prijs.

Money for nothin' and your chicks for free

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-06 10:17

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Dark0z schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:32:
marktplaats eventueel...

Als ik zoek op 'mobiele nummers marktplaats' dan kom ik een aantal nummers tegen die te koop staan.
Inderdaad, zoeken op 'mooie nummers' etc. Ga er maar wel vanuit dat er grof geld gevraagd wordt...

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:37

Lulukai

God's gift to women

In België kan je gewoon een nummer kiezen bij je mobieletelefoonoperator. Je bepaalt hier wel een fors bedrag voor (~500 euro). En bijna alle mooie zijn natuurlijk al verkocht.

.

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-06 23:44
Tja, je kan een prepaid provider nemen waar je zelf een nummer kan kiezen, dan kies je er eentje die je leuk vindt ;) Heb ik destijds bij easyMobile gedaan... was net opgestart, dus kon een perfect nummer uitkiezen! die gebruik ik nog steeds en geeft leuke reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Haha toen ik een nieuwe simkaart nam bij simyo, kon ik ook gewoon eigen nummer kiezen. Weet niet of dat tegenwoordig nog mogelijk is. Heb ook een hele mooie met 1337 :D en voor de rest alleen maar cijfers onder de 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37
mijn 06 nr bestaat in totaal uit 3 verschillende cijfers incl. 0 - 6 :)
Ook destijds via Hi prepay gevonden

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

tele 2 champion kon het destijds ook, ik heb nu iets met de dagen van het jaar de weken van een jaar en de dagen van de week, uren van een dag, minuten van de dag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187577

Tja tegenwoordig kies je als bedrijf een 0900 nummer om geld te verdienen en 0800 om een goede dienst te leveren. Bovendien heeft iedereen nu wel een contactpersonen lijst, waarin je een nummer kan zetten die je zelf niet zo snel onthoudt! Vandaag de dag hoef je niet meer te showen met je nummer :).

Misschien is het mogelijk om bij bepaalde voip aanbieders een nummer uit te kiezen? Dan moet je even sneaky via ssh ofzo een voip verbinding vanaf je mobiel opzetten of calls forwarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26121

Anoniem: 187577 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:05:
Misschien is het mogelijk om bij bepaalde voip aanbieders een nummer uit te kiezen? Dan moet je even sneaky via ssh ofzo een voip verbinding vanaf je mobiel opzetten of calls forwarden.
Dat moet je dan wel heel graag willen, want dit betekent dat je zelf meebetaalt aan ieder inkomend gesprek.
Pagina: 1