Toon posts:

Farfetch.com NEP

Pagina: 1
Acties:
  • 5.501 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Dit heeft niet zozeer iets met elektronica te maken.
Maar het heeft wel mijn vertrouwen in internet aankopen diep geschaadt.
Ik heb namelijk juwelen vanuit Amerika besteld.
En het is misschien niet iedereens smaak maar ik vindt het erg mooi.
Alleen ben ik opgelicht.
Het is mij namelijk belooft dat de juwelen echt waren.
Maar eenmaal binnen ben ik naar de juwelier geweest en die zij dat ze nep waren en niks waard.
Hun teruggave systeem vereist dat je alle originele verpakkingen en frutsels en stomme doosjes en alles bewaart. Maar die heb ik al lang weggegooid.
De juwelier zij dat hij wel 22 euro over had voor een ketting...
Maar ik ben dus nu 6 duizend euro minder.
Dit is wat ik heb gekocht.

2x
http://www.farfetch.com/s...wellery/item10029015.aspx
1x
http://www.farfetch.com/s...wellery/item10028120.aspx

Grt. T rolloos

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:48
Je hebt 6 rooien uitgegeven zonder hun na te trekken?

Ik vind eigenlijk geen reviews..

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:17

D4NG3R

kiwi

:)

Eerlijk gezegt?
Domme actie... Je geeft 6 ruggen uit en trekt de winkel niet eerst na?
+ Volgensmij kan je ook wel naar een goudsmid gaan en zoiets vragen of het gemaakt kan worden, ik denk dat dit nog een stuk goedkoper is ook nog.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Het is natuurlijk gewoon extreem achterlijk om op zo'n manier 6k uit te geven! En al helemaal voor zulke prulletjes... Voor 500 euro heb je een vliegticket naar de states en had je in person je bijoux kunnen bekijken...

Laat dit een les voor je zijn...

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Als ik het goed begrijp is het een verzamel website van allemaal verkopers.

Toevallig met een creditcard betaald? Dan kan je je geld terugkrijgen.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Maar goed, wat is nu je punt met dit topic? Dat we daar onze spullen niet moeten halen? Sja, het is geen tech dus ik denk dat je hier tegen de verkeerde doelgroep aantypt.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Uithuilen en volgende keer deze maar lezen?

Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten

Uberhaupt, ik geef nooit 6k uit zonder goed te weten wie aan de andere kant van 'de lijn' zit. Zelfs met paypal of mijn CC.

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Tja als je het mij vraagt ook niet zo slim om blindelings voor 6k te bestellen. Overigens ben je nu ipv 6k ruim 7k kwijt neem ik aan? Je dient namelijk nog btw en invoerrechten te betalen...!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 23:55

Yor

Yor1313#2571

Anyhoe,

Ik geloof er niks van. Hoe the meuk krijgt iemand van 18 het in zijn hoofd om 6k aan sieraden uit te geven, een i7 niet lopend te krijgen, een oude p4 te begraven in onkunde, een hoop meuk te importeren vanuit de UK etc etc etc, terwijl íe niet eens weet wat hij wil gaan doen na zijn vmbo-tl? |:( 8)7 :?

Nope, het is idd al laat :O (of vroeg... :z ), maar ik trap er niet in.

http://yor.minitroopers.com

• firebird_1979
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dat bedrijven alleen returns accepteren in originele verpakking is redelijk algemeen volgens mij hoor, net als dat je geen labels verwijderd tot je er zeker van bent dat je het NIET gaat retourneren.

Het idee dat ik bij deze webshop krijg is dat je voornamelijk betaald voor het design ipv de hoeveelheid edelmetaal dat er in jouw kettingen verwerkt zit.

Verder staat in de algemene voorwaarden dat een return binnen 14 dagen na ontvangst bij hun terug moet zijn. Dat betekent dus dat je haast geen tijd hebt om een en ander te checken.

Wat heeft je eigenlijk doen besluiten om het bij een juwelier te laten taxeren? Zag het er nep uit, of gewoon omdat het kon?

Je zou kunnen proberen ze te bellen en vertellen dat deze kettingen getaxeerd zijn voor 22 euro en hoe hun er dus bijkomen hier 2000 euro voor te vragen? Als hun uitleg is dat dit vanwege het design is, dan denk ik niet dat je heel sterk staat.

Ikzelf neig wel een beetje die kant op, want als je de rest van die website bekijkt zie je dat het vooral om design draait.

De designer van jouw kettingen (Kris van Assche), komt trouwens uit Belgie. Misschien wist die juwelier niet dat er een echte designer mee in de weer was geweest.

Dit is net zoiets als wanneer ik met poep zou gaan boetseren, niemand het wil hebben, maar als Herman Brood hetzelfde deed (toen hij nog leefde) mensen bereid waren hier enorme bedragen voor neer te tellen.

Zie reactie hierboven, inderdaad een vreemd verhaal...

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

Stewie!

Keen must die!

Leuke nick: troll-oos? :P

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-12 19:30

DefLite

Why so serious?

Yor schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 02:51:
Anyhoe,

Ik geloof er niks van. Hoe the meuk krijgt iemand van 18 het in zijn hoofd om 6k aan sieraden uit te geven, een i7 niet lopend te krijgen, een oude p4 te begraven in onkunde, een hoop meuk te importeren vanuit de UK etc etc etc, terwijl íe niet eens weet wat hij wil gaan doen na zijn vmbo-tl? |:( 8)7 :?

Nope, het is idd al laat :O (of vroeg... :z ), maar ik trap er niet in.
Haha ik zat ook net door zijn post history te kijken en ja, het lijkt wel erg op een troll(oos)

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

Stewie!

Keen must die!

Hij heeft wel meer van die geniale topicstarts: http://forum.nedlinux.nl/viewtopic.php?id=30369
En alle mensen worden wild :P
Dus jullie gaan mij niet helpen met een rfid key te kraken? Lekker forum is dit zelf al het geld van de wereld en de hele dag lui achter de computer. En ik mag al mijn geld op maken om de hele dag in de bus te zitten naar school toe en terug. Iets zegt mij dat dit niet helemaal eerlijk is?
_/-\o_

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-12 15:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Farfetch -> farfetched dus? :P
Lekkere post history inderdaad, en ik denk dat je met de verkeerde intenties op het verkeerde forum bezig bent wat betreft dit topic.

[ Voor 72% gewijzigd door Ghost Dog op 18-02-2010 04:14 ]

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Verwijderd

Topicstarter
Wat maakt het nou uit die winkel zit fout ik niet.

ER STAAT TOCH OP DIE SITE DAT HET ECHT IS

ER STAAT VERDOMME OP DIE KETTING 18K ROSE GOUD MADE IN ITALY

HOE MOET IK NOU WETEN HOE IK EEN SITE NATREK

HUN HEBBEN ME TOCH BEWUST OPGELICHT

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:21

beany

Meeheheheheh

Laat ons met rust en ga je elders vermaken: http://www.opgelichtopinternet.nl/

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 08:34:
Wat maakt het nou uit die winkel zit fout ik niet.
Nou ja, jij bent wel de sjaak... en de personen achter die winkel lachen zich een kriek met bijna 6k in hun binnenzak?
ER STAAT TOCH OP DIE SITE DAT HET ECHT IS
Uhh juist. Beetje naief?
HOE MOET IK NOU WETEN HOE IK EEN SITE NATREK
Nou ja, voor je 6k uitgeeft is dat mischien wel slim?
HUN HEBBEN ME TOCH BEWUST OPGELICHT
Ja, welkom op internet. Daar lopen smeerkezen rond.

Verwijderd

Shopreviews horen in de shopreview sectie en dit topic bevat nauwelijks enige discussiewaarde.

Op slot dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.