denkutOp woensdag 07 maart 2001 21:15 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Hmm kan het zijn dat 'ie nu niet up is
Ik heb ook net een dedicated servertje 24/7 draaien..het is een 2vs2 met een iets hogere gamespeed
, bots aan en standaard mapjes..
Als ik tijd heb zet maak ik er een tactical ops servertje van..
Als iemand zin heeft: 212.120.113.174
Als ik tijd heb zet maak ik er een tactical ops servertje van..
Als iemand zin heeft: 212.120.113.174
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Hmmm tijd dat ik mijn servertje weer in de lucht gooi... Helaas ben ik nu ff met andere/belangrijkere zaken op die bak bezig, dus moeten we het het nog ff zonder doen...
Uiteindelijk gaan er drie servers draaien, die op verzoek worden opgestart.
Instagib (RULEZ!!!)
Lazy Matrix mod
UT4E (werkelijk Kick Ass!>:))
Dus Exterazzo je hoort het nog wel!
Uiteindelijk gaan er drie servers draaien, die op verzoek worden opgestart.
Instagib (RULEZ!!!)
Lazy Matrix mod
UT4E (werkelijk Kick Ass!>:))
Dus Exterazzo je hoort het nog wel!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Hij was wel in de lucht hoor...Zijn er nog een aantal langs geweest van GOT. weet niet meer wie eigenlijk. Die van mij is niet 24/7 in de lucht en de ping is zo af en toe beetje ruk. Vooral de laatste tijd is het knudde bij @homo. Als het goed is gaan ze 20 maart weer opwaarderen, hopen dat het dan weer beter is. Kan ik weer lekker UT'en. Die 24/7 van hierboven....ik kom wel een keer langs. Moet je em een beetje promoten anders heb je alleen een server draaien met bots. Kom je ook vaak tegen...zonde van de bandbreedte
Mijn server is nu even uit de lucht..ff mn een andere distro en tactical ops erop
Hmmm, nu zie ik hier al drie UT servers staan...
...
...

...
...
213.93.113.26 (of binnenkort unreal://friendzz.dyndns.org )
Drie dus
Ik zal ze binnenkort op mijn site gaan plaatsen, dan hebben we alle GoT UT servers op een rijtje staan en is het makkelijker kiezen! 
...
...
...
...
Drie dus
edit:
hmmmm, soms zijn er van die momenten, dat je een
aan topix krijgt 
hmmmm, soms zijn er van die momenten, dat je een
Heal the internet ...
Zou wel mooi zijn een lijste met alle GOT servers....wel leuk idee. Misschien kijken of er niet een optie is om op de pagina te laten zien of ze in de lucht zijn of niet...
Technische gezien moet die kunnen, de uitvoering zal wat lastiger zijn, iemand die een idee heeft?
Technische gezien moet die kunnen, de uitvoering zal wat lastiger zijn, iemand die een idee heeft?
Daar zijn plugins voor. Ik weet zo snel niet waar je ze vandaan haalt. Als het moet ga ik ff voor je op zoek
Volgens mij hebben die gasten van de Universiteit Twente zo een systeem, maar ik weet ff niet zo 1-2-3 wat de exacte link ook al weer was...
Heal the internet ...
Hm, hij doet ut weer.. 2vs2, todat het me lukt om TO te installeren op een linux bak (die perl umod installer doet iig niets)
Pagina: 1