Toon posts:

Transmission hangt op "wachten om lokale data te verifiëren"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu paar maanden transmission draaien op mijn macbook. Nu ben ik een paar torrents aan het binnenhalen. Maar alle torrents in transmission zeggen nu: "wachten om lokale data te verifieren."

Heb al nieuwste transmission versie geinstalleerd en transmission ook aantal keer aan en uit gezet.

Iemand enig idee?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik heb de titel veranderd van "[transmission] probleem" naar "Transmission hangt op "wachten om lokale data te verifiëren"", zodat het wat beter de lading dekt.

Heb je al gezocht op bijvoorbeeld transmission waiting to verify local data. Daar zijn in ieder geval een aantal hits te vinden met tips om het probleem op te lossen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 23:40:
Ik heb de titel veranderd van "[transmission] probleem" naar "Transmission hangt op "wachten om lokale data te verifiëren"", zodat het wat beter de lading dekt.

Heb je al gezocht op bijvoorbeeld transmission waiting to verify local data. Daar zijn in ieder geval een aantal hits te vinden met tips om het probleem op te lossen.
Ja en ook in het Nederlands, werd er niet echt wijzer van.