Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gameplay opnemen icm Intensity Pro

Pagina: 1
Acties:

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:45

DefLite

Why so serious?

Topicstarter
Ik ben veel bezig met het opnemen van gameplay, nu vooral BF:BC2.
Op zich kan ik het wel opnemen met fraps maar daar zakt me FPS te veel voor, nu kwam ik op het idee om het op te nemen met een "Capture card".
De Intensity Pro heeft HDMI in/output, dus mijn idee was om de "Videokaart --HDMI kabel----> Intensity Pro --HDMI kabel----> beeldscherm.
Zou dit werken of moet je een HDMI splitter gebruiken?

Systeem:
i7 860 @ 2.8GHz
MSI P55-CD65
Corsair 2x2GB DDRIII
MSI 5850
Asus Xonar DS

En hoe zit het met geluid, dit kan gewoon over de HDMI kabel zover ik weet, maar hoe krijg ik het geluid signaal "daar"?
Ik ziet net dat de 5850 een "Integrated HD Audio Controller, heeft maar begrijp nog niet helemaal hoe je dan gebruikt.
Ik zie net dat ik in windows gewoon kan kiezen voor HDMI output voor geluid, ik heb dan geluid via mijn beeldscherm ingebouwde boxen, maar eigenlijk moet ik dit ook in me headset hebben.

Net ontdekt dat in mijn beeldscherm een 3.5 inch plug zit voor geluid dus dit zou moeten werken.

Enige vraag dan blijft, hoe goed aan te sluiten en hoe zwaar is het voor mijn PC om te capturen met zo'n kaart? Gebruikt dat veel processor/geheugen of bijna niks?

Iemand ervaringen met de Intensity Pro, of iets vergelijkbaars, ik hoor het graag!

[ Voor 27% gewijzigd door DefLite op 17-02-2010 22:13 ]

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Topicstarter
Ik heb nog wat research gedaan, en ziet er naar uit dat het qua hardware praktisch onmogelijk is om te capturen + gamen op zelfde PC.
Dus lijkt erop dat ik nog een pc erbij moet nemen :p

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 18:12
Little_captain schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 00:23:
Ik heb nog wat research gedaan, en ziet er naar uit dat het qua hardware praktisch onmogelijk is om te capturen + gamen op zelfde PC.
Dus lijkt erop dat ik nog een pc erbij moet nemen :p
is het niet dat je fraps kan ontlasten als je hem laat recorden op een andere disk

How are you doing?

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Topicstarter
stftweaker schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 00:29:
[...]

is het niet dat je fraps kan ontlasten als je hem laat recorden op een andere disk
Fraps record naar een andere HD(samsung F3 1TB)

[ Voor 169% gewijzigd door DefLite op 02-03-2010 02:08 ]