Weet iemand hoe je de letters van een Toshiba L300 terug duwt op het toetsenbord? Krijg het niet voor mekaar namelijk.
Je kan net zo goed de titel laten staan. Wat heb je zelf al geprobeerd?
Misschien een haakje achter de toets (dat denk ik toch dat je dat bedoelt) en zo terugtrekken?
Of bedoel je een foutgeschreven letter verwijderen?
Ik snap het niet
.
kan je misschien je TS herschrijven?
Misschien een haakje achter de toets (dat denk ik toch dat je dat bedoelt) en zo terugtrekken?
Of bedoel je een foutgeschreven letter verwijderen?
Ik snap het niet

kan je misschien je TS herschrijven?
[ Voor 60% gewijzigd door Spaiker op 17-02-2010 21:03 . Reden: Beetje grof geweest :) ]
Drive it like you stole it.
Als het goed is zit er een soort schaar-mechanisme aan de knop... iig komen die toetsen meestal met dat ding en al van de Toshiba laptops los. Je moet eerst dat 'schaartje' terugzetten en dan kan je de knop er weer opduwen. Weet niet of alle tobo's van Toshiba laptops zo in elkaar zitten, maar bij de 3 Toshiba's die ik heb gehad was het allemaal hetzelfde (kwamen wel vaker toetsen los, Toshiba kwaaltje?) Het is overigens alweer even geleden, ik twijfel of het niet andersom moest...
dus eerst het schaartje aan de knop monteren en dan vastdrukken... tis het een of het ander 
@spaiker, ik zie eigenlijk niet wat er nog meer in de TS had kunnen staan? Misschien dat het afgebroken is/lijkt of niet? Erg beknopte vraag, dat is waar, maar toch vrij duidelijk imao...er zit een knopje van zijn Toshiba L300 los en dat moet er weer op. Je kan als je het mij vraagt moeilijk verwachten dat er in detail wordt uitgelegd welke vastdrukpogingen er al zijn gedaan? Dat het niet om een verkeerd getypte letter gaat is wel erg overduidelijk... of heb jij wel eens losse letters op je monitor die weer vastgedrukt moeten worden?
@spaiker, ik zie eigenlijk niet wat er nog meer in de TS had kunnen staan? Misschien dat het afgebroken is/lijkt of niet? Erg beknopte vraag, dat is waar, maar toch vrij duidelijk imao...er zit een knopje van zijn Toshiba L300 los en dat moet er weer op. Je kan als je het mij vraagt moeilijk verwachten dat er in detail wordt uitgelegd welke vastdrukpogingen er al zijn gedaan? Dat het niet om een verkeerd getypte letter gaat is wel erg overduidelijk... of heb jij wel eens losse letters op je monitor die weer vastgedrukt moeten worden?
[ Voor 18% gewijzigd door MicGlou op 17-02-2010 21:23 ]