[Outlook 2007] Afspraken komen bij deelnemers niet aan

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Hi @ all,

Ik kamp nu al een tijdje met een probleem.

De situatie is dat we iemand hebben die agenda afspraken inplant voor anderen.
Dit ging altijd goed tot sinds kort.

Normaal als een afspraak werd ingeplant kwam deze afspraak in de agenda terecht bij de persoon waar de afspraak voor is ( en bij de planner ook), en kon de planner dit ook zien (via gedeelde agenda's). maar nu gebeurt dit niet meer. De afspraak wordt wel weergegeven bij de planner, maar de deelnemer/persoon waar de afspraak voor is ziet er niks van.
We hebben gecontroleerd bij de persoon die de afspraak hoort te ontvangen, maar die ziet totaal niks van de afspraak(en).

Dit gebeurt ook bij meerdere personen. (plannen, en ontvangen)

We hebben al exchange na gekeken wat er met de afspraken gebeurt, en exchange geeft gewoon aan, verstuurd en ontvangen.

Echter lijkt dit alleen intern te gebeuren, afspraken met personen extern worden gewoon ontvangen.
Dit gebeurt alleen met afspraken, en e-mailtjes komen gewoon aan (intern en extern natuurlijk).

iemand anders enig idee wat er hier gaande kan zijn?

Bij voorbaat dank.

• Taurnil
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost
en de oplossing ontschiet ons ook.

Nog steeds niemand anders die iets in te brengen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

Ik wilde hier net een topic over openenen. Bij ons hetzelfde probleem. Secretaresses van de verschillende directeuren beheren hun agenda's.
Afspraken die zij maken komen bij 1 directeur soms wel in zijn Outlook agenda te staan, soms ook niet.
De afspraken komen wel altijd binnen op zijn smartphone.
Soms komen de afspraken ook in zijn Outlook binnen en dan zien de secretaresses de afspraak niet staan in hun agenda.
Op de exchange is niets raar te zien.

Niemand van mijn collega's heeft enig idee, google maakt me ook niets wijzer en op tweakers was dit het enige relevante.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danicom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-06-2017
Heb ooit hetzelfde bij een klant gehad.

volgende loste het toen op:

E-mail instellingen, Cache uit.
Uitlook herstarten
Cache aan
Outlook herstarten

Serverkast.com