Wij hebben een aanbieding gehad om 2 locaties met twee Cisco 3825 via een 10 Mbps leased line te koppelen.
Nu hebben wij al een 2 Mbps lijn liggen, en de nieuwe 10 Mbps lijn ligt ernaast. Maar de huidige routers die op de 10 Mbps lijn zitten halen maar een data throughput van 3 tot 4 Mbps. Dus dat schiet niet op.
Nu krijg ik de indruk dat dit type router een beetje overkill is voor wat wij er mee willen gaan doen.
Ik heb gekeken op de Cisco website, maar ik kom er niet helemaal uit. Ik krijg niet helemaal helder op de website wat voor data throughput de routers hebben aan de WAN zijde.
Graag zou ik wat hulp kunnen gebruiken.
In feite zijn de eisen vrij simpel:
- data throughput aan de WAN zijde van 10 Mbps
- EIGRP-capable (zijn alle Cisco's dat niet al ?)
En nee, de aanbieder van de lijn gaat niet de routers beheren en leveren.
Ik zit niet in NL, en hier gaat het net even anders. Je krijgt een lijn, en that's it.
Je moet het zelf maar uitzoeken qua routering.
Alvast bedankt !
Nu hebben wij al een 2 Mbps lijn liggen, en de nieuwe 10 Mbps lijn ligt ernaast. Maar de huidige routers die op de 10 Mbps lijn zitten halen maar een data throughput van 3 tot 4 Mbps. Dus dat schiet niet op.
Nu krijg ik de indruk dat dit type router een beetje overkill is voor wat wij er mee willen gaan doen.
Ik heb gekeken op de Cisco website, maar ik kom er niet helemaal uit. Ik krijg niet helemaal helder op de website wat voor data throughput de routers hebben aan de WAN zijde.
Graag zou ik wat hulp kunnen gebruiken.
In feite zijn de eisen vrij simpel:
- data throughput aan de WAN zijde van 10 Mbps
- EIGRP-capable (zijn alle Cisco's dat niet al ?)
En nee, de aanbieder van de lijn gaat niet de routers beheren en leveren.
Ik zit niet in NL, en hier gaat het net even anders. Je krijgt een lijn, en that's it.
Je moet het zelf maar uitzoeken qua routering.
Alvast bedankt !
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.