Toon posts:

Radio plus DVD/Blu ray

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier z4 logitech boxjes staan en die bevallen op zich goed, ik ben dus niet op zoek naar een compleet home cinema systeem. Wat ik zoek is een dvd of blu-ray speler die ook een tuner heeft voor fm radio (liefst via coax), een home cinema syteem zonder de boxen dus. Alle dvd/blu-ray spelers en ook de mediacenters (popcorn/hdx1000 etc.) ontberen de voor mij belangrijke FM-tuner functionaliteit.

Heeft iemand met een soortgelijke vraag gezeten of weet iemand een apparaat wat voldoet aan deze specificaties?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:30

FeaR

In GoT we trust

Een home cinema zonder speakers zal je niet snel vinden. Want wat zou de meerwaarde zijn voor een fabrikant om een versterker en tuner in te bouwen in een set en dan niet de mogelijkheid om speakers er bij te verkopen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, maar er zijn toch meer mensen die een goede versterker met geluidsboxen hebben staan? Of kopen zij een tuner en dvd/bluray-speler los van elkaar?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:30

FeaR

In GoT we trust

Veelal een losse receiver, losse speakers en dan andere losse componenten als dvd/blu-ray spelers. En in die receiver zit dan meteen weer een tuner.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik weet voldoende, dank voor je antwoorden.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:10
Er bestaan wel "DVD-receivers", een A/V receiver (tuner + versterker) en een DVD-loopwerk in één kastje. Zoiets bijvoorbeeld. Die hebben ze ongetwijfeld ook al wel met blu-ray drives, ik vraag me alleen af of ze in je budget passen...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Xander schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:43:
Er bestaan wel "DVD-receivers", een A/V receiver (tuner + versterker) en een DVD-loopwerk in één kastje. Zoiets bijvoorbeeld. Die hebben ze ongetwijfeld ook al wel met blu-ray drives, ik vraag me alleen af of ze in je budget passen...
Dat is inderdaad iets boven budget ;) waar ik aan zit te denken is om gewoon een home cinema set te kopen als deze: pricewatch: Philips HTS3020

Zit radio en dvd op, het enige nadeel is dat er geen upscaling op zit en dat verschil ga ik toch wel zien denk ik op mijn sony 37ex500. De boxen zijn waarschijnlijk ook slecht maar daar kan ik dan weer de z4 voor gebruiken.
Pagina: 1