TV: Philips 42PFL8404 FullHD
PC: Packard Ball iMedia D5000
Intel E2220 2,4GHZ, 4Gb ram, Nvidea Geforce 7050 / nvidea nforce 610i (onboard videokaart?)
ik kijk dus media via mn pc op mn TV (VGA aansluiting)
met alles gaat het prima avi,dvd,mkv alleen met Blu-Ray komen de problemen (blu-ray vanaf mn harde schijf)
processor gaat naar 99% en bij snelle beelden gaat het beeld zwaar haperen en geluid loopt niet meer goed.
ik heb de film (Zwartboek) wel gewoon kunnen kijken, het is niet zo dat m'n pc het helemaal niet trok, maar bij de actie scenes ging het gewoon niet.
Kan ik dit probleem oplossen met de aanschaf van een nieuwe videokaart?
ik heb m'n computer opengemaakt en het zag er als volgt uit:

maar daar begrijp ik eigenlijk niet zoveel van
is die oranje een PCI-e x16 slot ofzo?
ik heb even wat kaarten bekeken: Radeon 4650? 5450? Geforce Gt220? maar zou niet weten wat ik moet kiezen.
ik hoop dat het lukt voor rond de 50-60 euro
p.s. een externe media speler wil ik (nog) niet
PC: Packard Ball iMedia D5000
Intel E2220 2,4GHZ, 4Gb ram, Nvidea Geforce 7050 / nvidea nforce 610i (onboard videokaart?)
ik kijk dus media via mn pc op mn TV (VGA aansluiting)
met alles gaat het prima avi,dvd,mkv alleen met Blu-Ray komen de problemen (blu-ray vanaf mn harde schijf)
processor gaat naar 99% en bij snelle beelden gaat het beeld zwaar haperen en geluid loopt niet meer goed.
ik heb de film (Zwartboek) wel gewoon kunnen kijken, het is niet zo dat m'n pc het helemaal niet trok, maar bij de actie scenes ging het gewoon niet.
Kan ik dit probleem oplossen met de aanschaf van een nieuwe videokaart?
ik heb m'n computer opengemaakt en het zag er als volgt uit:

maar daar begrijp ik eigenlijk niet zoveel van
ik heb even wat kaarten bekeken: Radeon 4650? 5450? Geforce Gt220? maar zou niet weten wat ik moet kiezen.
ik hoop dat het lukt voor rond de 50-60 euro
p.s. een externe media speler wil ik (nog) niet