Oke, ik heb een klein probleempje met ISA 2000. We zijn bezig met het uitfaseren van een ISA 2000 server waar momenteel eigenlijk alleen nog 1 destination set met +- 300 records op gebruikt wordt. Ik kan echter op geen enkele manier die lijst exporteren, en overtikken vanuit het vesnter is ook niet echt heel erg efficient.
Ik heb de volgende zaken geprobeerd:
- Maken van een backup van de ISA server, hier komt een BIF file uit die ik helaas niet kan openen
- Rechts klikken op de list, geen export optie
- Rechts klikken op de "destination sets" groep, alleen een export optie voor de lijst met sets, niet de inhoud er van
- Zoeken naar XML files met de inhoud van de desbetreffende lijst, helaas niet gevonden
Kijk ik nou ergens grandioos overheen of is er echt geen optie om die lijst te exporteren?
Ik heb de volgende zaken geprobeerd:
- Maken van een backup van de ISA server, hier komt een BIF file uit die ik helaas niet kan openen
- Rechts klikken op de list, geen export optie
- Rechts klikken op de "destination sets" groep, alleen een export optie voor de lijst met sets, niet de inhoud er van
- Zoeken naar XML files met de inhoud van de desbetreffende lijst, helaas niet gevonden
Kijk ik nou ergens grandioos overheen of is er echt geen optie om die lijst te exporteren?