ISA 2000 destination set exporteren

Pagina: 1
Acties:

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-01 07:50
Oke, ik heb een klein probleempje met ISA 2000. We zijn bezig met het uitfaseren van een ISA 2000 server waar momenteel eigenlijk alleen nog 1 destination set met +- 300 records op gebruikt wordt. Ik kan echter op geen enkele manier die lijst exporteren, en overtikken vanuit het vesnter is ook niet echt heel erg efficient.

Ik heb de volgende zaken geprobeerd:

- Maken van een backup van de ISA server, hier komt een BIF file uit die ik helaas niet kan openen
- Rechts klikken op de list, geen export optie
- Rechts klikken op de "destination sets" groep, alleen een export optie voor de lijst met sets, niet de inhoud er van
- Zoeken naar XML files met de inhoud van de desbetreffende lijst, helaas niet gevonden

Kijk ik nou ergens grandioos overheen of is er echt geen optie om die lijst te exporteren?

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
het kan aan mij liggen , maar ik kan exporteren naar een txt en csv,
Daarin staat omschreven de naam , omschrijving en bestemming.
Is die optie helemaal niet aanwezig?
Overigens klik ik rechts op "destination sets" die onder policy elements staat.

Bij is het versie 3.0.1200.235 SP1 FP1
Misschien ontbreekt er het nodige aan je isa machine wat ik wel heb staan.
( kan me bijna niet voorstellen overigens)

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

• Neo_TGP
In mijn geval exporteerd hij dan inderdaad de namen van de sets die daar in staan, eigenlijk een lijst (txt of csv) van precies wat je in dat venster ziet, echter staan er in de sets veel meer namen dan dat je in dat scherm ziet, en die exprteert hij dan weer niet.. Ik krijg bijvoorbeeld:

code:
1
Limited Access Set  Limited Access (for Domain Users group) www.******;www.*****;*.*****;ad.nl.doubleclick.net;*****;******;sitestat.planet.nl;*********;web.planet.nl;*.detelefoongids.nl;...

Mooi is ook het stukje met "..." aan het einde dat aangeeft dat er meer zou moeten zijn, maar wat dus niet mee geexporteerd wordt..

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hmm da's apart
bij mij geeft hij alles weer.
(let niet op de inhoud, is alleen voor test doeleinden)
code:
1
 Verboden te surfen Verboden te surfen  *.dailymotion.com;*.youtube.com;*.ongein.nl;*.telegraaf.nl;*.sex.com;*.planet.nl;*.neuken.nl;*.water.nl

p.s.
ik zie net dat bij mij na 10 destinations de boel ook ophoudt

p.s.s.
ik heb wel gevonden waar je het eventueel kan vinden
in C:\Program Files\Microsoft ISA Server\Data staan verborgen bestanden.
Daarin staan je websites , ook een zooitje meuk waar je geen hout mee kan , maar het is beter dan die hele handel overkloppen

[ Voor 28% gewijzigd door docftp op 17-02-2010 15:03 ]

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

• Neo_TGP
docftp schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:51:
hmm da's apart
bij mij geeft hij alles weer.
(let niet op de inhoud, is alleen voor test doeleinden)
code:
1
 Verboden te surfen Verboden te surfen  *.dailymotion.com;*.youtube.com;*.ongein.nl;*.telegraaf.nl;*.sex.com;*.planet.nl;*.neuken.nl;*.water.nl

p.s.
ik zie net dat bij mij na 10 destinations de boel ook ophoudt

p.s.s.
ik heb wel gevonden waar je het eventueel kan vinden
in C:\Program Files\Microsoft ISA Server\Data staan verborgen bestanden.
Daarin staan je websites , ook een zooitje meuk waar je geen hout mee kan , maar het is beter dan die hele handel overkloppen
Dit was voor mij voldoende, met wat knip, plak en filter werk kreeg ik hier wel uit wat ik zocht.. Bedankt voor de hulp :)