Toon posts:

ideale media player voor mac én pc

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hi
Ik ben al een dag of 4 alle mogelijke fora aan het afzoeken, maar ik weet nog steeds niet welke media player ideaal zou zijn voor mij. Vandaar deze post...

Mijn huidige situatie :
- macbook pro met i-tunes en filmbestanden
- windows pc met mp3’s en filmbestanden
- belkin router N-wireless
- adsl 2+ lijn
- analoge tv (HDMI dus niet noodzakelijk)
- marantz pm 5003 versterker

waarvoor ik een media player wil gebruiken:
- films/foto’s die op de laptop & pc staan bekijken op m’n tv
- Itunes muziek (van laptop) en mp3’s (van pc) beluisteren via mijn marantz versterker > hierbij wil ik niet telkens mijn tv opzetten om muziek te kunnen afspelen !!
- internet radio beluisteren via mijn marantz
- liefst een media player met een interne harde schijf zodat ik films/muziek kan overzetten en niet steeds hoef te streamen.

Wie weet welke media player hiervoor perfect geschikt is !?
De volgende players heb ik al eens bekeken, maar telkens missen ze toch iets waardoor ze weer niet ideaal zijn: Popcorn c-200, dune prime 3.0, Apple tv, tvix HD m-6600, Xtreamer, WD TV

Muchos gracias !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het is wel handig waarom jij dan vindt dat die mediaspelers niet ideaal zijn. Wat zijn de tekortkomingen. Misschien bestaan daar wel workarounds voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bv: geen playlist en artwork (popcorn), enkel Itunes bestanden (apple tv), geen front display zodat ik tv niet hoef op te zetten (xtreamer, wd tv)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Daar noem je zomaar even een paar zaken die je niet in je eisenpakket noemt (frontdisplay?). Neem even de moeite om per bekenen mediaspeler exact uiteen te zetten waarom hij niet voldoet. Dat scheelt de mensen van wie je advies zoekt behoorlijk wat werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Edmin schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:50:
Daar noem je zomaar even een paar zaken die je niet in je eisenpakket noemt (frontdisplay?). Neem even de moeite om per bekenen mediaspeler exact uiteen te zetten waarom hij niet voldoet. Dat scheelt de mensen van wie je advies zoekt behoorlijk wat werk.
Niet helemaal waar. In de TS wordt toch duidelijk gemeld dat de tv uit moet kunnen blijven staan. Dan is een eigen display bijna wel noodzakelijk. Ik vraag me alleen af of er met dit eisenpakket een standaard mediaspeler te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaphod_b
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 12:40
Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag. Ik heb alles nu in iTunes en heb een Apple TV first gen. Ik loop steeds meer tegen de beperkingen op van iTunes voor video en de Apple TV. Het is tijd voor een nieuw apparaat naast TV en stereo (beiden voorzien van HDMI).

Muziek wil ik echter in iTunes houden en van daaruit blijven streamen. Ik vind het prima om video NIET in iTunes te hebben, kan ik gelijk alles afspelen zonder idiote conversies naar MP4....

Ik vind die Dune HD spelers heel erg mooi, maar die kunnen niet met iTunes over weg geloof ik....

Wie helpt?
Pagina: 1