Office Outlook 2007 witregel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophytez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn office outlook 2007
Steeds als ik een nieuw mailtje maak en enter druk laat hij er een witregel tussen.
Dit kan je oplossen door shift enter te gebruiken, maar ik wil dit gewoon terug standaard hebben.
Mijn opmaak is HTML en mijn stijl is gewoon standaard.
Voorbeeld : http://img641.imageshack.us/img641/5893/fout.png
In het voorbeeld staat een mailtje waarin ik alleen de achterste letters heb geselecteerd.
Je ziet dat hij daaronder ook de witregel automatisch selecteerd.
Ik kan hier nergens een oplossing voor vinden.
Alle sites verwijzen naar HTML opmaak en standaard stijl (of de geen afstands stijl).

Heeft iemand hier misschien een oplossing?

mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik gebruik zelf geen Outlook, maar in Word 2007 is het inderdaad de stijl: Geen afstand. Misschien een instelling die je niet kan zien zonder iets open te klappen?

Kun je een fullscreen screenshot maken in een draft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:49

job

opmaakset instellen als 2003 en dan die als standaard instellen.

In word weet ik het zo te vinden, outlook heb ik niet geinstalleerd staan dus je moet even kijken waar die instelling te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophytez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
Voggels schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:54:
Ik gebruik zelf geen Outlook, maar in Word 2007 is het inderdaad de stijl: Geen afstand. Misschien een instelling die je niet kan zien zonder iets open te klappen?

Kun je een fullscreen screenshot maken in een draft ?
Een screenshot van mijn instellingen? Welke ? bij extra opties? of een screenshot van de instellingen in de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Neophytez schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:18:
[...]
Een screenshot van mijn instellingen? Welke ? bij extra opties? of een screenshot van de instellingen in de mail.
Nee, een fullscreen screenshot als je een nieuw mailtje maakt. Misschien dat de standaard stijlinstelling staat op 'Standaard' (met regelafstand dus).
Je screen die je had gepost is van een reeds verzonden mailtje, dus moet je de instelling vinden bij het aanmaken van mailtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRED
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2020

MRED

Carpe diem...

Wanneer je een nieuwe mail maakt probeer dan eens het volgende:
  1. Ga naar het tabblad 'tekst opmaken"
  2. Rechtermuisklik op de stijl die als standaard staat ingesteld
  3. Kies voor 'wijzigen'
  4. Onder het standaard font zitten een aantal knopjes. Check hier de regel afstand en zet deze op 1.

Mijn weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Manieren om het in OL in te stellen zijn al genoemd (pas je standaard stijl aan, of pas per keer de stijl aan, of gebrjuik geen html). Dan nog even een meer algemene opmerking, ook vanwege de manier waarop je je topicstart vormgeeft: een enter is voor een nieuwe alinea, nieuwe regels regelt de (mail-, resp. forum-)software voor je. Druk alleen op enter als je een nieuwe paragraaf (of nieuw bullit) wilt hebben.

Wat je
nu
doet is of
een goed gedicht
of gewoon
slecht leesbaar
;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1