Afgelopen zaterdagochtend was ik met m'n vrouw naar de Borough Market in Londen geweest. Deze markt wordt al een aantal eeuwen op deze plek gehouden. Momenteel wordt het grootste deel van de markt gehouden in gebouwen uit 1860. De sfeer is heerlijk ontspannen en toch gezellig druk. Binnen is het licht heel slecht.
Veel marktkooplui houden niet echt van touristen die foto's schieten. Een aantal van de platen is dan ook vanaf de heup of juist boven m'n hoofd geschoten. Technisch zijn ze niet allemaal super maar het ging mij met name om het geven van een indruk van de sfeer hier.
Paella.

Hamburgers, hier was het zo druk dat ik de camera boven m'n hoofd heb moeten houden.

Doorgang tussen 2 stukken markt.

Groenteman

Verkoper van mulled cider (denk gluhwein maar dan op basis van cider) en andere appel produkten
Veel marktkooplui houden niet echt van touristen die foto's schieten. Een aantal van de platen is dan ook vanaf de heup of juist boven m'n hoofd geschoten. Technisch zijn ze niet allemaal super maar het ging mij met name om het geven van een indruk van de sfeer hier.
Paella.

Hamburgers, hier was het zo druk dat ik de camera boven m'n hoofd heb moeten houden.

Doorgang tussen 2 stukken markt.

Groenteman

Verkoper van mulled cider (denk gluhwein maar dan op basis van cider) en andere appel produkten

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++